آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

خرافه ای به نام نفرین گل های آرون رمزی



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,آرون رمزی

بیشتر ما نام « آرون رمزی» بازیکن باشگاه آرسنال انگلیس را شنیده ایم. گل های رمزی، تفاوت عمده ای با نمونه های مشابه دارد، چون هر بار که او گل می زند، یکی از شخصیت های مشهور جهان، جانش را از دست می دهد! هرچند بعضی وقت ها هم این اتفاق نمی افتد ولی این امر به یک خرافه مدرن تبدیل شده است. تا جایی که حتی زلزله بم را به همزمانی با روز تولد این بازیکن ربط می دهند! مدتی بود خبری از این اتفاق عجیب نبود تا این که پس از گلی که چند شب پیش به  تیم ورسکلا اوکراین زد، بوش پدر، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز مُرد! در ادامه چند چهره سرشناسی که بعد از گل های آرون رمزی فوت کرده اند را معرفی می کنیم:


ماجرا از جایی شروع شد که «آرون رمزی» توانست در بازی برابر پورثموث، گل تیمش را به ثمر برساند. تنها سه روز بعد، سناتور «تد کندی» درگذشت. در سال ۲۰۱۱ با گل زدن در بازی با منچستر یونایتد، «اسامة بن لادن» کشته شد. در برابر تاتنهام گلزنی کرد و «استیو جابز» موسس اپل جان خود را از دست داد. در برابر تیم مارسی گل زد و «معمر قذافی» رهبر لیبی مرد. پس از گلزنی او جلوی تیم ساندرلند، «ویتنی هیوستون» هنرمند سرشناس آمریکایی فوت کرد. در سال ۲۰۱۳ آرون رمزی مقابل اسکاتلند گلزنی کرد که «ری ویلیامز» بازیکن سابق بسکتبال و «بوریس برزوفسکی» از سیاست مداران روس، جانشان را از دست دادند. پس از گلی که به کاردیف سیتی زد، تصمیم گرفت خوشحالی نکند که فایده ای نداشت و «پل واکر» بازیگر فیلم های سریع و خشن، بر اثر تصادف درگذشت.


در سال ۲۰۱۴ در برابر منچستر سیتی توپ را وارد دروازه حریف کرد که «رابین ویلیامز» کمدین سرشناس جانش را از دست داد. در سال ۲۰۱۶، موفق شد در برابر ساندرلند گلزنی کند و «دیوید بویی» خواننده درگذشت. در ژانویه سال ۲۰۱۶ توپ را وارد دروازه لیورپول کرد و «آلن ریکمن» بازیگر انگلیسی درگذشت. پس از آن موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند که «نانسی ریگان» بانوی اول سابق آمریکا جانش را از دست داد. دیگر افراد سرشناسی که مرگ شان پس از گل های آرون رمزی بود عبارتند از: «جرج مایکل»(خواننده)، «باب والدز»(پیانیست)، «کن نورتون» (بوکسور)، «ماریو سوارز» (رئیس جمهور سابق پرتغال)، «فرناندز گودین» (وزیر کوبا) و...!

 

 روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------