آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

از وقتی که اومد درگیر رفتن بود



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,مورینیو

ژرژ مندس- مدیر برنامه‌های جنجالی مورینیو- استعفای این مربی را منتفی دانست. مورینیو که برای اخراج شدن و گرفتن خسارت 12میلیون پوندی هر کاری می‌کند، در آخرین اظهارنظرش پیش از بازی با تیم ته‌جدولی فولام از ولخرجی منچسترسیتی گلایه و ادعا کرد با این ولخرجی‌ها تیمی جز من‌سیتی نمی‌تواند قهرمان شود. البته خود او هم در این سه‌فصل کم خرج نکرده. غرامت 12میلیونی در صورتی است که این مربی 55ساله بعد از پایان این فصل و در فاصله یک سال تا پایان قراردادش اخراج شود و اگر زودتر از این موعد برکناری او قطعی شود خسارت بیشتر خواهد بود. پس به نفع آقای خاص است که در همین فصل کاری کند تا باشگاه عذر او را بخواهد. مورینیو حتی با بازیکنان محبوب خودش هم به مشکل می‌خورد. لوکاکو در هر شرایطی فیکس بود حتی باوجود انتقاد شدید پیشکسوتان باشگاه، اما اکنون مدتی است که مهاجم تنومند بلژیکی هم با سرمربی به مشکل خورده است. اخلاق مربی پرتغالی و سبک پرانتقاد و ضدفوتبال او به‌گونه‌ای است که برخی بازیکنان برای رفتن از باشگاه روزشماری می‌کنند و برخی دیگر مثل مانوئل آکانجی- مدافع سوئیسی و نه‌چندان سرشناس دورتموند- اعلام می‌کنند تا وقتی مورینیو هست به منچستر نخواهند رفت. اگر باشگاه منچستریونایتد متقاعد نشود او را یک سال پیش از پایان قراردادش در ژوئن2020 اخراج کند، این از نظر مالی به سود باشگاه تمام خواهد شد. در قرارداد تأکید شده که اگر سهمیه لیگ قهرمانان از دست برود، باشگاه می‌تواند با پرداخت خسارتی به‌مراتب کمتر عذر مربی‌اش را بخواهد. او پیش از بازی با آرسنال هدف تیمش را قرار گرفتن در جمع 6تیم نهایی دانست؛ من‌سیتی، لیورپول، چلسی، تاتنهام، آرسنال و من‌یونایتد از نظر او فصل را در صدر تمام می‌کنند و می‌دانیم با این هدف سهمیه لیگ قهرمانان به‌دست نخواهد آمد مگر آنکه او در لیگ قهرمانان این فصل معجزه کند و قهرمان شود تا به‌عنوان مدافع قهرمانی بتواند جواز اروپایی بگیرد.


    زندگی هتلی
سرمربی پرتغالی از همان اول که آمده بود انگار در فکر رفتن بود. او هنوز بعد از گذشت دوسال و نیم از پیوستن به منچستر، زندگی هتلی دارد و خانه‌ای برای خودش در این شهر تهیه نکرده است. شاید باورتان نشود اما او در این مدت تاکنون 769هزار پوند صرف هزینه‌های هتل کرده. اقامتگاه او در 885 روز اخیر هتل لوری در شهر سالفورد در نزدیکی منچستر است. این در حالی است که همسر و فرزندانش در خانه‌ای به‌ارزش 25میلیون پوند اما اجاره‌ای در بلگریویا، منطقه اعیان‌نشین مرکز لندن زندگی می‌کنند؛ با خدمتکار و بادیگارد. یک‌بار یک مزاحم پس از ورود به این خانه دستگیر و به 4هفته زندان محکوم شد. هزینه یک اتاق عادی یک‌تخته در هتل 8طبقه و 165اتاقی لوری بین 100تا 200پوند است. کسی که بخواهد هر شب در این هتل اقامت کند باید سالی 35تا 70هزار پوند پول بدهد. خودش درباره این زندگی مجردی گفته: «فرزندانم در سن‌وسالی هستند که دیگر نمی‌توانند مثل گذشته دنبالم به این‌طرف و آن‌طرف بیایند». لوری هتل محبوب رابی ویلیامز، جاستین بیبر و داوران شوی تلویزیونی بریتانیا گات‌تلنت است؛ همان هتلی که یک‌بار وین رونی در آن خیانت کرده بود. مور درباره انتخاب این سبک زندگی توضیح می‌دهد: «اگر هواداران به فکر راحتی من هستند باید بگویم که من این‌جوری راحت‌ترم. چون آدم خیلی تنبلی هستم، هتل را برای اقامت انتخاب کردم. کسی لازم نیست نگران من باشد؛ من در یک اتاق دو مترمربعی زندگی نمی‌کنم». اتاق او شبی 870پوند قیمت دارد که اگر در 885روز ضرب کنیم عدد تقریبی 770هزار پوند به‌دست می‌آید. این پولی است که هتل لوری از اقامت این چهره سرشناس در طول دو سال‌ونیم اخیر به جیب زده و این 3‌برابر مبلغی است که در طول همین مدت در یک خانه اجاره‌ای می‌شد هزینه کرد. قیمت یک خانه اجاره‌ای نسبتا خوب در شهر منچستر تقریبا سالی 90هزار پوند است. این اتاق یک آپارتمان در داخل هتل است؛ جایی که می‌توان در آن میهمانی باشکوهی هم گرفت و دوستان را دعوت کرد. در روزهای بازی، همه بازیکنان در همین هتل اسکان داده می‌شوند تا سرمربی برای اردوهای پیش از بازی‌های خانگی در ترافیک شهر گیر نکند. کارکنان هتل می‌گویند معمولا جلسه‌هایش با بازیکنان که اول قرار است 20دقیقه طول بکشد، دو برابر زمان می‌برد و همه می‌توانند صدا و داد و فریادهای مورینیو را بشنوند. از ستاره‌هایی که گذرشان به هتل لوری خورده می‌توان به محمد علی (کلی)، لیدی گاگا، بوبو (یو تو)، فارل ویلیامز (خواننده آهنگ هپی)، آریانا گرند و... اشاره کرد.

 

روزنامه همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------