کروز: برای چین احترام قائلیم/ تا الان هیچ چیز برنده نشده‌ایم



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,کروز

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل تیم ملی چین با همان احترامی بازی خواهیم کرد که تا الان با سایر حریفانمان بازی کرده‌ایم.

به گزارش مهر، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران درباره برد مقابل عمان و مسیر پیش رو گفت: بازی دشواری مقابل عمان داشتیم. مقابل یک تیم با سازماندهی بسیار خوب بازی کردیم. آنها از نظر انفرادی هم بازیکنان خوبی داشتند.

وی افزود: ابتدای بازی کارمان سخت بود ولی بعد از آن بهتر عمل کردیم و به برد رسیدیم. از عملکرد بازیکنانمان خرسند و خوشحالیم. الان زمان ریکاوری است.

مربی تیم ملی افزود: کادر فنی از روز گذشته به چین فکر می کند و کارش را شروع کرده است. بازیکنان هم از فردا کارشان را برای بازی با چین آغاز می کنند.

کروز درباره اشتباهات داوری و استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی از مرحله بعدی جام ملت های آسیا، تصریح کرد: دوست ندارم راجع به مسائل داوری صحبت کنم. هرچه بیشتر درباره داوری صحبت کنیم بیشتر در طول بازی مشکل خواهیم داشت. توقع ما این است با سیستم کمک داور ویدئویی مشکلات کمتر شود. فوتبال بازی اشتباهات است. همانطور که بازیکنان دو تیم اشتباه می کنند امکان دارد داور هم اشتباه کند. شما باید تمرکزتان روی مسائلی باشد که بتوانید آنرا کنترل کنید.

مربی تیم ملی درباره تقابل ایران با مارچلو لیپی که هدایت چین را بر عهده دارد و برنامه های شکست این تیم، گفت: لیپی مربی بسیار بزرگی است. ما هم نیروها و ایده های خودمان را برای تقابل با چین داریم. نمی توانیم ایده هایمان را با شما در میان بگذاریم. سه روز آینده آماده تقابل با چین خواهیم بود. به شما قول می دهیم با احترامی که مقابل تمام تیم ها ظاهر شدیم جلوی چین هم بازی کنیم.

کروز اظهار کرد: تنها راه اینکه بخواهیم به حریف احترام بگذاریم این است که به خودمان اطمینان لازم را داشته باشیم. تا اینجا چیزی را برنده نشده ایم. فقط این حق را داشته ایم تا چهار روز بیشتر اینجا بمانیم. باید همینطور ادامه بدهیم. با همان احترامی که برای حریفان دیگر داشتیم برابر چین بازی می کنیم. امیدواریم مسائل بهتر شود.

مربی تیم ملی درباره اینکه این تیم در ۱۵ دقیقه اول مقابل عمان تمرکز لازم را نداشت و تذکر به بازیکنان برای دیدار با چین، گفت: شما نمی توانید راجع به ۱۵ دقیقه اول یا آخر یک مسابقه صحبت کنید. باید به تصویر کلی مسابقه نگاه کنیم. عمان تیم بسیار خوبی بود. آنها سلاح های لازم را برای بازی درون زمین داشتند. باید به ارزش های دو تیم پرداخت. همانطور که می توان گفت عمان یک پنالتی از دست داد، باید گفت دروازه بان ما پنالتی را مهار کرد. فوتبال بازی ای است فراتر از اشتباهاتی که مرتکب می شویم. باید مقابل قدرت حریف بایستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------