آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

واکنش عنایتی به شکست استقلال برابر فولاد



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار عنایتی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: زود است بخواهیم در مورد از دست رفتن قهرمانی حرف بزنیم، اما شانس‌مان واقعاً کم شد.

رضا عنایتی پس از شکست تیم استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: بازی بدی نبود، تا زمانی که گل نخورده بودیم بازی را خوب اداره کردیم، ولی فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و فکر می‌کنم بازی جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال از قهرمانی دور شد یا خیر، گفت: هنوز زود است که بخواهیم بگوییم قهرمانی از دست رفت، اما شانس‌مان واقعاً کم شده و باید تلاش کنیم که به موفقیت برسیم.

کاپیتان استقلال در خصوص خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی فوتبال گفت: به جواد نکونام خسته نباشید و دست مریزاد می‌گویم ولی بد است که اسطوره‌های ما اینگونه از میادین خداحافظی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا وقت خداحافظی نکونام رسیده بود یا خیر، گفت: هر بازیکنی خودش بهتر می‌داند که چه زمانی خداحافظی کند و من نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم، اما او حتماً حس کرده که می‌تواند خداحافظی کند و این تصمیم را گرفته است.

عنایتی در پایان در خصوص جو ورزشگاه نیز گفت: نمی دانم چه بگویم، ولی هواداران خودشان خانواده دارند و یک لحظه فکر کنند که اگر به خانواده‌شان توهین شود چه احساسی دارند. انصافاً جو بازی امروز خوب نبود.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------