واکنش افشار زاده به شکست استقلال برابر فولاد



اخبار,اخبارورزشی,اخبار بهرام افشارزاده

بهرام افشارزاده درباره شکست روز گذشته استقلال مقابل فولادخوزستان عنوان کرد:‌بازی خوبی بود اما استقلال نتوانست در نیمه دوم دوام بیاورد و در حفظ توپ دچار مشکل شدیم. البته دروازه‌بان‌مان هم روی گل دوم مقصر بود و این اشتباه فردی باعث شد تا شکست بخوریم.

وی افزود: نیمه دوم بچه‌ها آن نمایشی که در تایم اول داشتند را انجام ندادند البته تماشاگران اهوازی هم کم‌لطفی کردند. به هر حال برد و باخت‌ها فراموش می‌شود ولی مهمان‌نوازی‌ها فراموش نمی‌شود. وقتی تیمی میزبان است باید رسم میهمان‌نوازی را به جا بیاورد. البته این تماشاگران افراد غیرآگاهی هستند که دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

وی در خصوص اینکه آیا بابت ناراحتی از هواداران فولاد نامه‌ای به کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق می‌زنند یا خیر، گفت: ما اعتراضی نمی‌کنیم. اصلا باید به چه کسی اعتراض کنیم. صحبت‌هایم هم گلایه نیست و خود اهوازی‌ها بهتر در جریان وضع ورزشگاه هستند و می‌دانم که جلوگیری از این گونه هواداران هم کار راحتی نیست در هر صورت باید آنها رعایت میهمان‌نوازی را می‌کردند. مردم خوزستان همیشه به خونگرمی معروفند و با این رفتارها سابقه درخشان خود را خدشه‌دار می‌کنند.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کند با این شکست استقلال از قهرمانی دور شد، خاطرنشان کرد: مشخص است که در 6 بازی آینده کار سختی پیش رو داریم اما هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و قطعا استقلال در 6 مسابقه آینده امیدوارانه کار می‌کند. رقابت در بالای جدول خیلی سخت شده است. مثلا همین دیروز پرسپولیس تا دقایق آخر از بازی عقب بود اما با یک پنالتی از باخت فرار کرد. البته من از بازیکنان خودمان این توقع را دارم که نمایشی که می‌دهند در خور باشگاه باشد و اگر هم می‌بازند با قدرت ببازند.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا بابت این شکست بازیکنان جریمه می‌شوند یا نه،‌گفت:‌خیر فعلا جریمه‌ای در کار نیست و به هر حال برد و باخت همیشه وجود دارد.

وی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی پیبش از این مسابقه از اینکه تیم ملی خسرو حیدری را به موقع به تهران بازنگردانده و این بازیکن به دلیل مصدومیت دیدار با فولاد را از دست داد، گفت: تیم ملی باید خسرو حیدری را زودتر به ما بازمی‌گرداند. ما معمولا همیشه 2 بازیکن مصدوم یا محروم داریم و این مسائل متاسفانه روی روند کار تاثیر می‌گذارد و همیشه از این بابت متضرر شده‌ایم. ما وظیفه داریم که تیم ملی و تیم امید را حمایت کنیم اما آنها هم باید مراعات حال ما را بکنند.

وی در این خصوص که شاید کی‌روش از لجبازی با امیر قلعه‌نویی، خسرو حیدری را زودتر بازنگردانده،‌گفت: من نمی‌توانم چنین قضاوتی کنم و این مسئله را به خود فدراسیون و کمیته اخلاق واگذار می‌کنم.

افشارزاده در پایان در خصوص اینکه آیا سبک‌دست به هیأت مدیره استقلال اضافه شده یا خیر، گفت: من این پیشنهاد را به وزیر و خود سبک‌دست داده‌ام و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد تا آقای سبک‌دست هم بتواند کمک‌های لازم را انجام دهد. البته او در این مدت هم همیشه کنار ما بوده است.

 

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------