آیا ایران برای بازی با یاران زلاتان به فدراسیون فوتبال سوئد پول پرداخت کرد؟



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار زلاتان

پس از اظهارات لارش ریشت،مدیر تیم ملی فوتبال سوئد مبنی برای دریافت پول برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی ایران، شائبه‌هایی در این زمینه ایجاد شد.

 لارش ریشت، مدیر تیم ملی فوتبال سوئد در پاسخ به سوالی آیا فدراسیون سوئد برای بازی دوستانه با ایران پولی دریافت کرده یا نه، تلویحا دریافت پول را تایید کرد، اما همه چیز را به مقامات بالادستی خود سپرد.

همین اظهار نظر برای بازی دوستانه ایران در بازی خارج از خانه و دادن پول به فدراسیون این کشور شائبه‌هایی را به وجود آورد. به همین دلیل خبرنگار خبرگزاری فارس پس از بررسی شرایط، این موضوع را از طریق یکی از مقامات فدراسیون فوتبال پیگیری کرد که وی فوتبال در این خصوص گفت: اینکه آنها پولی دریافت کرده‌اند به ما هیچ ربطی ندارد و ما ریالی برای برگزاری این مسابقه هزینه نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: شرکت برگزارکننده و آژانس طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال سوئد که بابت این بازی درآمدزایی خوبی از بابت حق پخش، بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی داشته است، به طور حتم پولی را به فدراسیون سوئد داده و آنها صحبت از این پول را مطرح کرده‌اند.

این مقام  مسئول در فدراسیون فوتبال یادآور شد: این شرکت بابت درآمدزایی خود به سوئدی‌ها پول داده و همان‌طور که از قبل هم گفته بودیم قرار نبود بابت اردوی یک هفته‌ای در سوئد و بازی مقابل این کشور به سوئدی‌ها پولی پرداخت کنیم. ما حتی به شیلی هم بابت برگزاری دیدار دوستانه پولی به آنها پرداخت نکرده‌ایم.

 

اخبار ورزشی - فارس

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------