فرصت انتقام برای برانکو در آسیا



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,الوحده امارات

الوحده امارات با پیروزی برابر حریف خود جواز حضور در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان را به دست آورد.

به گزارش ورزش سه، الوحده امارات موفق شد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان با برتری دو گله برابر الوحدت اردن به مرحله گروهی این رقابت‌ها راه یابد. الوحده در گروه چهارم این رقابت‌ها با پرسپولیس، الهلال عربستان و الریان قطر همگروه شده است.

 

الوحده امارات را می‌توان ضعیف ترین تیم گروه چهارم دانست. نماینده اماراتی در حال حاضر در لیگ این کشور با کسب 25 امتیاز در رده پنجم بعد از 17 بازی قرار گرفته است و از تیم صدرنشین 19 امتیاز اختلاف دارد.

 

نماینده اماراتی 3 بازیکن خارجی از کره جنوبی، شیلی و آرژانتین در ترکیب خود دارد، ریم چنگ وو در خط دفاعی، والدیویا در خط میانی و سباستین در خط حمله. سباستین آرژانتینی خطرناک ترین بازیکن الوحده امارات محسوب می شود که در این فصل علیرغم نتایج ضعیف این تیم 14 گل در 13 حضورش در ترکیب به ثمر رسانده است و نکته جالب در خصوص او اما به دفعات اخراجش برمی گردد که تاکنون دو بار به عنوان مهاجم کارت قرمز را روبروی خود دیده است.

 

خاویر آگیره، سرمربی مشهور مکزیکی که سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی ژاپن و مکزیک را داراست و در تیم‌های باشگاهی معروف اتلتیکو مادرید، اوساسونا، اسپانیول، زاراگوزا و ... نیز تجربه مربیگری دارد.

 

نکته جالب توجه دیگر در خصوص این تیم سابقه هدایت آنها توسط برانکو ایوانکوویچ، سرمربی فعلی پرسپولیس است. سرمربی کروات کنونی پرسپولیس در فصل 2012-13 تجربه هدایت این تیم را در کارنامه دارد که برانکو ایوانکوویچ در این تیم پایان خوشی نداشت.

 

جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی ایران نیز در فصل 06- 2005 اولین تجربه خروجش از فوتبال ایران را بعد از پاس تهران با حضور در این تیم پشت سر گذاشت که البته بعد از انجام 11 بازی با جدایی از جمع آنها راهی الشارجه شد و در آن مقطع نتوانسته بود رضایت مسوولان این باشگاه را به خود جلب کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------