ماهینی: یک لحظه فکر کردم دارم می‌میرم



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,دانیال ماهینی

دانیال ماهینی مدافع استقلال خوزستان دیروز در بازی با پیکان و در حالی که تیمش نتیجه را از میزبان خود پیش بود به شدت مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش ورزش سه، او در مورد اتفاقات رخ داده در این بازی می گوید: « برای زدن توپ به هوا بلند شدم. سرم که به سر بازیکن حریف خورد دیگر چیزی متوجه نشدم. چشمم سیاهی رفت و یک لحظه فکر کردم دارم می میرم. خوشبختانه در نهایت همه چیز به خیر گذشت و سرم تنها بخیه خورد. برای اطمینان خاطر سی تی اسکن هم گرفتم اما الحمدالله خطری من را تهدید نمی کند و به بازی بعدی استقلال خوزستان می رسم. سیامک نعمتی بازیکن تیم پیکان هم به من زنگ زد و جویای احوالم شد. از من عذرخواهی کرد که گفتم اشکالی ندارد. به هر صورت از این برخوردها در جریان بازی طبیعی است اما من فکر می کنم علت این اتفاق زمین استخر شهر قدس بود. در چنین زمین هایی نباید بازی کرد و باید به این نتیجه برسیم که سلامت بازیکن مهمتر از برگزاری بازی برای ما باشد. در دقایقی که از هوش رفته بودم نکته آزار دهنده نگرانی خانواده و دوستانم بود اما الان که با شما هستم خدا رو شکر می کنم که نفس می کشم و زنده هستم.»

 

مدافع استقلال خوزستان ادامه داد: « ما نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اما تنها هستیم. پورموسوی - سرمربی تیم فدای این تنهایی شده است. ای کاش به جزء استاندار خوزستان تیم برای دیگر مسئولان هم مهم بود.با این حال اگر قرار به حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشد با همه توان بازی خواهیم کرد و دیگر به این فکر نمی کنیم که فصل رو به پایان است اما هنوز قسط های ابتدایی قرارداد ما هم پرداخت نشده است. در چنین شرایطی نمی توان از مسایل فنی حرف زد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------