تکلیف تمدید قرارداد ۳ بازیکن کلیدی سرخپوشان چه شد؟/ قول سروش به پرسپولیسی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,پرسپولیس

همان‌طور که پیش‌تر نوشته بودیم علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و محمد انصاری قرارداد خود را به ترتیب تا سال ۱۴۰۰ و ۱۳۹۸ با این باشگاه تمدید کردند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: حالا فقط سه بازیکن در ترکیب پرسپولیس حضور دارند که پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و به نوعی تکلیف ماندن یا رفتن آنان نامعلوم است. در همین راستا گزارش زیر تقدیم حضورتان می‌شود.

 

بیرانوند ۳ ماه پیش و انصاری ۲ ماه قبل تمدید کرده بودند!

همین دو، سه روز قبل بود که علیرضا بیرانوند و محمد انصاری قراردادشان با پرسپولیس را تمدید کردند و این خبر رسانه‌ای شد. این در حالی است که شنیدیم علیرضا بیرانوند، حدود ۳ ماه قبل و محمد انصاری ۲ ماه پیش با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدند اما چیزی ثبت نشد. این دو بازیکن ۱۵ اسفند به هیأت فوتبال استان تهران رفتند تا رسماً قراردادشان را تمدید کنند.

 

قانون چین، کمال را نگه می‌دارد!

در حالی که شنیده می‌شود کمال کامیابی‌نیا از لیگ چین پیشنهاد دارد قانون جدید فدراسیون فوتبال این کشور مانع شد. بنابر این قانون، باشگاه‌های چینی حق خرید بازیکنان آسیایی را ندارند! چینی‌ها که سرمایه‌گذاری وسیعی در فوتبال انجام داده‌ و فوتبالیست‌های سرشناسی همچون کارلوس توز، اسکار و... را به لیگ خود کشاندند حالا به پیشرفت هم فکر می‌کنند. چشم‌بادامی‌ها دنبال بازیکن آسیایی نیستند! همین اتفاق می‌تواند شرایط را برای تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس‌ها مهیا کند.

 

قول سروش رفیعی: اروپا نروم با پرسپولیس تمدید می‌کنم

سروش رفیعی هافبک مورد علاقه برانکو هم فقط نیم‌فصل با پرسپولیس قرارداد بست به این امید که در پایان این قرارداد پیشنهاد خوبی از اروپا دریافت کند. شنیدیم شماره ۷ پرسپولیس به پرسپولیسی‌ها قول داده که چنانچه به اروپا نرود یا پیشنهاد دندان‌گیری از قاره سبز نداشته باشد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و... ظاهراً سروش رفیعی تمایلی هم به بازی در لیگ قطر ندارد و می‌خواهد با حضور در فوتبال اروپا جایگاه ثابتی در تیم کارلوس کی‌روش پیدا کند.

 

برانکو OK بدهد قرارداد سیدجلال هم تمدید می‌شود

سیدجلال حسینی به درستی در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی اعلام کرد هنوز باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با او نداشته است. قرارداد این بازیکن باتجربه هم پایان لیگ شانزدهم به اتمام می‌رسد و باید برانکو در مورد تمدید آن OK بدهد. البته بعید می‌دانیم مرد کروات مخالفتی با تمدید قرارداد کاپیتان مقتدرش داشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------