زکی‌پور: امسال شهرآورد را بردیم سال بعد هم جام می‌گیریم/ علی‌آقا می‌داند وضع مالی ما خراب است



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,میلادزکی پور

میلاد زکی‌پور در آستانه برگزاری بازی استقلال - سایپا مانند سایر اعضای تیم از شرایط مالی باشگاه ناراضی به نظر می‌رسد اما رسیدگی به این موضوع را به بزرگ‌ترهای تیم سپرده است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: با مدافع استقلال درباره لیگ قهرمانان آسیا هم حرف زدیم. او به خبرورزشی گفت سربازی هم رفته و نمی‌داند چرا نامش را بین مشمولان سربازی اعلام کرده‌اند.

 

برای بازی با سایپا آماده‌ای؟

آماده‌ام اما تیم از نظر روحی در شرایط خوبی نیست.

 

به خاطر مشکلات مالی؟

به هر حال ما هم روی این مبالغی که قرار است از باشگاه دریافت کنیم حساب کرده‌ایم. البته من خیلی از چند و چون کار مطلع نیستم ولی امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل و فصل شود.

 

پس بحث اعتصاب و این مسائل در کار است؟

اعتصاب که نه! خوشبختانه کاپیتان تیم و بزرگترها پیگیر این مسائل هستند و از همه مهم‌تر خود علی‌آقاست که با جدیت دنبال کار ماست و می‌داند اوضاع ما خراب است. ما طی دو سال گذشته از نفت هیچ پولی نگرفتیم و اگر قرار باشد در استقلال هم به همان وضعیت دچار شویم شرایط برایمان خیلی سخت می‌شود.

 

چرا با سیاه‌جامگان مساوی کردید؟

فکر می‌کنم به خاطر خستگی تیم بود. حدود ۱۰، ۱۵ روز در سفر بودیم. از تهران به اصفهان و از اصفهان به تهران و دبی و مسقط... با این همه بچه‌ها خیلی مقابل سیاه‌جامگان خوب بازی کردند ولی آنها ۱۱ نفری دفاع می‌کردند.

 

چرا تعویض شدی؟

فکر کنم یعقوب آمد که تیم هجومی‌تر کار کند.

 

امروز برای سایپا چه برنامه‌ای دارید؟

سایپا در نیم‌فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفته و حتم دارم کار سختی در پیش داریم. با این همه می‌رویم که بازی را با برد تمام کنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

 

در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل الاهلی روی گل اول توپ را اشتباه دفع کردی...

من توپ را قشنگ دیدم اما از بس زمین خیس بود و چمن هم کوتاه، وقتی توپ زمین خورد سرعت گرفت و به هوا بلند شد و به جای آنکه روی استوکم برخورد کند با کف آن برخورد داشت وگرنه توپ از بالای دروازه بیرون می‌رفت. ما وقتی با نفت مقابل همین الاهلی بازی کردیم آنها درست به همین شکل به ما گل زده بودند. من در آن بازی عالی کار کردم و پاس گل خسرو به ابراهیمی را هم برایش ساختم. ولی متأسفانه آن توپ در آن شرایط بدجوری به پایم خورد. ان‌شاءا... بازی برگشت جبران می‌کنم.

 

از صدای آژیرهای ورزشگاه الاهلی حرفی نمی‌زنی؟

هر زمان صاحب توپ می‌شدند صدای آژیر بلند می‌شد و چراغ‌های گردان روشن می‌شدند. وضعیت عجیبی بود ولی می‌توانستیم شکست‌شان بدهیم. دو، سه پاس عالی به فرشید و برزای دادم که اگر می‌زدند بازی را برده بودیم.

 

ظاهراً بازی با التعاون راحت‌تر بود؟

اصلاً این‌طور نیست! این تصور غلط از کجا درآمد؟ التعاون خیلی به ما فشار آورد. تیم فوق‌العاده مرموز و با حساب و کتابی بود. ما خوب بازی کردیم. فکر کنم هر کدام از بچه‌ها در آن بازی بالای ۱۰ کیلومتر دویدند.

 

درست است که می‌گویند تو هم مشمول سربازی هستی؟

من؟ این اطلاعات غلط را چطور منتشر می‌کنند؟ من سربازی‌ام را در تیم مقاومت تهران تمام کردم و کارت پایان خدمت دارم. کارتم را هم ۲، ۳ سال پیش گرفتم.

 

راستی استقلال هم که شانس قهرمانی را از دست داد!

قهرمانی استقلال بماند برای فصل بعد. تغییرات زیادی که استقلال داشت باعث شد نیم‌فصل اول را از دست بدهیم وگرنه ۳ تا بازی در نیم‌فصل اول را می‌بردیم الان ما هم شانس قهرمانی بودیم. امسال شهرآورد را بردیم سال بعد جام را می‌گیریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------