برانکو:طبیعی است برخی بازیکنان با بحران مواجه شوند/ فصل بعد هم هستم



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,برانکو

سرمربی تیم فوتبل پرسپولیس با تاکید بر اینکه قراردادش را برای فصل آینده تمدید کرده است گفت: تیم ما جوانانی دارند که با حمایت هواداران برای موفقیت تیم می‌جنگند. .

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان با اشاره به حساسیت های این مسابقه گفت: با تبریک های زیادی رو به رو هستیم مخصوصا امروز  تولد هوادار پر شور ما (عموموسی) است که همیشه با ماست و برایشان آرزوی سلامتی می‌کنیم.

 

وی افزود: پس از یک سری نتایج خوبی که به دست آوردیم این هم یک دربی کامل است، چرا که پارسال ما و استقلال خوزستان برای قهرمانی می‌جنگیدیم. ما و استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفتیم. فردا یک نمایش فوتبال خواهد بود مخصوصا استقلال خوزستان در چند ماه اخیر خوب خودش را جمع و جور کرده و بازیهای خوبی هم در لیگ و آسیا عملکرد خوبی ارائه داده است. آنها با ۲۰۰ درصد توان برابر ما قرار خواهند گرفت و ما با تمام خصوصیات باید خودمان را برای یک رقابت کامل آماده باشیم.

 

وی در مورد بازیکنانش افزود: ما با نفرات کامل‌ به این بازی می‌رویم. تنها ربیع خواه و مسلمان کمی مشکل دارند. این مسابقه آخرین بازی قبل از سال نو است و امیدوارم فردا با ارائه بازی زیبا و نتیجه خوب هدیه خوبی به هوادارانمان بدهیم و با خوشحالی به مصاف عید برویم.

 

وی تصریح کرد: خوشحالم که بازیکنانم همه سالم هستند و ربیع خواه و مسلمان یک مشکل کوچک دارند و برای بازی فکر کنم آماده خواهند شد. ما اسم این موضوع را نگرانی شیرین می‌گذاریم. مهمترین مساله این است که مشکلاتی که داشتیم را با موفقیت پشت سر گذاشتیم اما فوتبال یک ورزش خاص است. ما با چه مشکلاتی برابر نفت قرار گرفتیم اما همه چیز خوب پیش رفت اما الان یک موقعیت کاملا خوب را داریم. همیشه این امکان وجود دارد که همه چیز به هم بریزد. بازیکنانم به من خوشبینی زیادی می‌دهند اما همه آماده هستیم به هوادارانمان سال نو شادی را هدیه دهیم.

 

وی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس گفت: ما همیشه یک روز قبل از بازی به شهری که قرار است بازی برگزار شود می‌رویم. ما روز بازی با فولاد یک روز قبل هم به اهواز رفتیم. هر تیمی مقابل ما بازی می‌کند دوست دارد مقابل پرسپولیس بهترین بازی اش را انجام دهد و همه مشکلات را فراموش می‌کند. طاهری و کادر مدیریت همه تلاش خود را می‌کنند تا آنجا که امکانش هست مشکلات مالی حل شود و تا قبل از تعطیلات امیدورام شارژ مالی شوند.

 

سرمربی پرسپولیس گفت: من به بازیکنان جوانم افتخار می‌کنم به خاطر تلاشی که به کار گرفتند برای آنها حتی نشستن روی نیمکت یک آموزش است. تنها بازیکنی که یک مقدار از بقیه مسن تر است سید جلال است. ماهینی و امیری  سی سال دارند و سایر بازیکنان جوان هستند. همه باید تلاش کنند جایشان را حفظ کنند هر سال انتظار می رود این تیم چهار پنج بازیکن ۱۷ - ۱۸ ساله را ارائه کند. علیپور ۲۱ سال دارد که دو سال است فیکس است محرمی هم در ترکیب اصلی است. بازیکنانی که بیست و چهار یا پنج سالشان است تازه به دوران بالندگی خود می‌رسند.

 

وی تصریح کرد: ما وظایف و تکالیفی را پیش رو داریم که مهمترین آن قهرمانی است، الان در بهترین شرایط قهرمانی هستیم و نسبت به سایر تیم ها امتیازات بهتری داریم به خاطر این موضوع است که مهم است بازیکنانی داشته باشیم که شخصیت داشته باشند ما هر بازی پنجاه هزار هوادار داریم و این بازیکنان جوان اگر نتوانند تحت این فشارها ادامه دهند کنار خواهند رفت. آنها باید آمادگی این فشار را داشته باشند. بازیکنان جوان نوسان خواهند داشت. علیپور و محرمی چند بازی عالی کار کردند، اما طبیعی است آنها با بحران مواجه شوند انها نشان دادند دانش و توانایی بالایی دارند.

 

برانکو تصریح کرد: قراردادم با پرسپولیس تا آخر فصل دیگر است. من سال پیش در همین روزها دو سال قراردادم را تمدید کردم و فعلا صحبتی در این باره نشده است.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی تصریح کرد: این طبیعی است و همین الان برخی بازیکنانمان دو تا سه سال قرارداد دارند و نشان دادند کیفیت و شخصیت دارند و طبیعی است که بازیکنان تمدید کنند. ما در این نقل و انتقالات کرمی، رفیعی و نریمان جهان را گرفتیم و در تابستان شرایط را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم بازیکنی می‌خواهیم یا خیر. ما مدام بازیکنان جوان را آنالیز می‌کنیم تا ببینیم کدامیک می‌توانند با این فلسفه کنار بیایند.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه های طلبکار نمی‌توانند بازیکن بگیرند و پرسپولیس هم جزو این باشگاه هاست گفت: من فقط می‌دانم فیفا دنبال اجرای جوانمردانه است و همه در تلاش هستند این مشلات برطرف شود. باشگاه ها خیلی بدهی دارند، اما این در اکثر کشورها و حتی رئال مادرید و بارسا منع جذب بازیکن داشتند. لیگ کنونی را نمی توان با ۱۰سال پیش مقایسه کرد. در آن زمان معلوم نبود چه زمانی چه بازی انجام می‌شود. البته شرایط هر سال بهتر و بهتر می‌شود.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رویارویی با دفاع مطلق احتمالی حریف این تیم تصریح کرد: این مشکل فقط برای پرسپولیس نیست و تمام تیمهایی که به این شکل بازی می‌کنند حریفانشان اینگونه بازی می‌کنند. بعید نیست استقلال خوزستان اتوبوس دو طبقه پارک خواهد کرد. ما از این موضوع اطلاع داریم. این تیمی است که ضد حمله با کیفیتی دارد، اما ما هم آگاه هستیم و باید ریسک پذیر باشیم. راه حل پیدا خواهم کرد و باعث خوشحالی من است که خیلی موقعیت گل ایجاد می‌کنیم و می‌توانیم گل های بیشتری بزنیم. مثل بازی که مقابل نفت داشتیم، اما به هر حال برای خیلی از تیم ها بسته بازی کردن مشکل ساز می‌شود. ما گزینه قهرمانی هستیم و من به عنوان مربی برای فلسفه باشگاه احترام قائلم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن پرسپولیس شایستگی دعوت به تیم ملی را دارند، گفت:مورد ۱۵ بازیکن در این رابطه مربوط به من نمی‌شود و به سرمربی تیم ملی ارتباط دارد. نگاه ها با هم تفاوت دارد. مهم این است که بازیکنانم خوب پیشرفت می‌کنند و مقابل حریفان قدرتشان را به نمایش می‌گذارند. شاید قاطع پیروز نشویم، اما قدرت تیم ما کامل حس می‌شود. ما پیش از هر چیز مفتخریم بازیکنانمان می‌توانند در تیم ملی سهیم باشند. ما آنقدر که به نتیجه گیری پرسپولیس در لیگ علاقه داریم، همانقدر  هم به بازی زیبای نمایندگان ایران علاقه داریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------