استقلال- ذوب آهن؛ قلعه‌نویی مقابل یک پرسپولیسی/ فینال ته‌جدولی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار استقلال-ذوب آهن

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام دو مسابقه در تهران و مسجدسلیمان آغاز می‌شود و استقلال میزبان تیم ذوب آهن است.

 استقلال - ذوب آهن اصفهان؛ نبرد قلعه‌نویی با یک پرسپولیسی
استقلال بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان از کورس قهرمانی عقب مانده و برای جبران مافات باید در این دیدار خانگی سه امتیاز را بگیرد تا حداقل رتبه سومی‌اش تثبیت شود و از رده سوم پایین‌تر نیاید ولی اگر امیر قلعه‌نویی بازهم به یحیی گل‌محمدی امتیاز بدهد ممکن است در پایان هفته بیست و پنجم دو پله دیگر هم سقوط کند و پنجم شود.

این در حالی است که استقلال اکنون تبدیل به تیم ناراضیان شده است. هاشم‌ بیک‌زاده، خسرو حیدری و جاسم کرار سه بازیکن شاخصی هستند که از شرایط گلایه دارند. با این حال این هنر قلعه‌نویی است که باید تیم را بعد از باخت به فولاد سامان بدهد تا در تهران مقابل ذوب آهن نتیجه بگیرد. ذوب آهنی که آهسته آهسته خود را به رده ششم جدول رسانده و اگر بتواند استقلال را ببرد به طور موقت هم که شده به رده سوم صعود خواهد کرد.

نبرد تاکتیکی یحیی‌ گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی را می‌توان نبرد مربیان پرسپولیسی و واستقلالی هم دانست و قلعه‌نویی دوست ندارد به یک مربی پرسپولیسی در دو بازی رفت و برگشت امتیاز بدهد.

در اصفهان ذوب آهن با گلزنی مهدی رجب‌زاده و مسعود حسن‌زاده دو بر یک استقلال را شکست داد و تک گل آبی‌پوشان را هم هاشم بیک‌زاده زد. جدال استقلال و ذوب آهن برای تیم‌های سپاهان و فولاد هم اهمیت دارد.

نفت مسجدسلیمان - راه آهن؛ فینال ته جدول
این مسابقه فینال ته جدولی‌هاست. تیم‌های پانزدهم و شانزدهم جدول که هر کدام فقط 20 امتیاز دارند برای اینکه به بقای خود در لیگ برتر امیدوار باشند باید در این دیدار سه امتیاز را بگیرند هرچند تیم برنده از رده پانزده بالاتر نخواهد آمد! نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی مقابل پرسپولیس از داشتن تماشاگرانش محروم است و این بازی  در ورزشگاهی خالی از تماشاگر برگزار خواهد شد و این مساله به سود راه آهن است زیرا نیمی از قدرت مسجدسلیمان روی سکوهای ورزشگاه خانگی‌اش است.

نفت مسجدسلیمان هفته گذشته مقابل نفت تهران با یک گل شکست خورد و راه آهن هم در ثانیه‌های پایانی مسابقه نتوانست پرسپولیس را شکست بدهد و مساوی را با برد عوض کرد  و 2 بر 2 متوقف  شد.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر

 

جمعه 21 فروردین

17:30نفت‌ م.سلیمان- راه‌آهن

19:00استقلال- ذوب آهن

شنبه 22 فروردین

17:30 سایپا- صبای قم

17:30 گسترش فولاد- ملوان

17:30پیکان-پدیده

یکشنبه 23 فروردین

17:30نفت تهران-فولاد

17:30سپاهان-تراکتورسازی

19:00استقلال خوزستان-پرسپولیس

 

 

اخبارورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------