امیر‌های استقلال در مصاف با ژنرال



سرمربی تراکتورسازی در مصاف با تیم پیشین خود باید برابر چهار کاپیتانش در دوران مربیگری قرار بگیرد. .

به گزارش ورزش سه، تقابل روز پنجشنبه امیر قلعه نویی با استقلال، نبرد او با 3+1 کاپیتان پیشین خود است که حالا در جبهه ی مخالف او تلاش می کنند. رابطه قلعه نویی با این چهار نفر در سالهای گذشته البته یکسان نبوده و فراز نشیب های زیادی را تجربه کرده است.

 

منصوریان؛ کاپیتان وفادار

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در روزی که از فوتبال بعد از قهرمانی جام حذفی خداحافظی کرد، کاپیتان تیم قلعه نویی بود. سرمربی حال حاضر استقلال بعد از خداحافظی از فوتبال در تمامی فراز نشیب های نزدیک به 10 سال گذشته هیچگاه برابر قلعه نویی موضع نگرفت و همیشه سعی کرد با او به احترام برخورد کند. منصوریان در تمامی این سالها با قلعه نویی در ظاهر رابطه گرمی داشت و حتی اختلاف قلعه نویی با نزدیکان او باعث نشد تا منصوریان هیچگاه کاری علیه کاپیتان و سرمربی پیشین خود انجام دهد تا تقابل این دو سرمربی استقلالی برخلاف دیگر تقابل های بازی روز پنجشنبه کم حاشیه تر باشد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,امیر‌های استقلال در مصاف با ژنرال

 

رحمتی؛ کینه ها ادامه دارد

اختلاف میان رحمتی و قلعه نویی بعد از پایان لیگ سیزدهم آغاز شد و هر روز این کینه و اختلاف عمیق تر شد. قلعه نویی زمانیکه سرمربی استقلال بود و رحمتی راهی پیکان شد، در نیم فصل دوم لیگ در دیدار رو در رو طالب لو را برابر رحمتی به زمین فرستاد تا مشخص شود که کینه ی میان این دو نه تنها کم نشده بلکه دو طرف همچنان به لجبازی علاقه دارند. خروج امیر از استقلال و حضور رحمتی در دیدار جام حذفی و دیدار رفت لیگ برتر البته خیلی به حاشیه کشیده نشد اما دیدار برگشت سرمربی و کاپیتان پیشین استقلال رو در رو با یکدیگر درگیر شدند تا مشخص شود کینه ها همچنان ادامه دارد. نبرد روز پنجشنبه، بی هیچ حرف اضافه ای نبرد این دو خواهد بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,امیر‌های استقلال در مصاف با ژنرال

 

حیدری؛ رابطه پرابهام با ملی پوشان

قلعه نویی و اطرافیانش پس از پایان دوران حضور او در استقلال همواره ابهاماتی را علیه رفتار برخی ملی پوشان استقلال مطرح کردند که حیدری نیز یکی از آنها بود. سرمربی استقلال اما هیچگاه صراحتا در این باره اظهار نظر نکرد اما موضوع کم کاری ملی پوشان استقلال در لیگ چهاردهم از موضوعاتی است که هنوز بین حیدری و قلعه نویی حل نشده است. کاپیتان دوم استقلال که در لیگ چهاردهم چند دیدار کاپیتان استقلال بود، برابر سرمربی سابق خود انگیزه های زیادی دارد. البته قلعه نویی و حیدری هیچگاه مشکلات را بروز ندادند و همواره تلاش کردند تا در نبردهای رو در رو با احترام با یکدیگر برخورد کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,امیر‌های استقلال در مصاف با ژنرال

 

ابراهیمی؛ گله از پسر فوتبالی

امید ابراهیمی البته در استقلال برای قلعه نویی بازوبند کاپیتانی را بر بازو نبست اما از او همواره به عنوان پسر قلعه نویی یاد می شود. ابراهیمی ابتدای لیگ چهاردهم به تیم قلعه نویی پیوست و همواره پس از جدایی قلعه نویی رابطه ی خوبی با او داشته است. رابطه این دو در گذر زمان دستخوش تغییرات جدی نشده و اگر هم اختلاف نظری به وجود آمده مانند دیدار رفت لیگ شانزدهم این دو خیلی بی پروا جلوی چشم همه درباره آن صحبت کرده اند تا مشخص شود رابطه ابراهیمی و قلعه نویی در سطح خوبی قرار دارد و این دو اختلاف ها را با گله ی رو در رو رفع می کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,امیر‌های استقلال در مصاف با ژنرال

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------