کاوه و طارمی با ارزش ترین بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا



گلزنی کاوه رضایی و حضور او در جمع بازیکنان سه گله لیگ قهرمانان آسیا تنها اتفاق خوب برای عملکرد شخصی بازیکنان در لیگ قهرمانان بود. .

به گزارش ورزش3، لیگ قهرمانان آسیا در روز پنجم نیز با ناکامی نمایندگان ایران ادامه پیدا کرد. در روز پنجم این مسابقات تیم های ایرانی تنها موفق به ثبت دو گل زده شدند و در این میان کاوه رضایی توانست تعداد گلهای زده خود در آسیا را به عدد 3 برساند تا در کنار مهدی طارمی در صدر جدول بهترین گلزنان ایرانی در آسیا قرار بگیرد. با بررسی عملکرد بازیکنان نماینده های ایران در آسیا با ورزش سه همراه باشید:

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,کاوه رضایی

 

ادامه درخشش کاوه در لیگ قهرمانان

کاوه رضایی  با سه گل بهترین عملکرد را در میان بازیکنان استقلال دارد. دو گل رضایی برابر لوکوموتیو و الاهلی برای استقلالی ها دو امتیاز با ارزش را به همراه داشت. او همچنین در دیدار برابر التعاون گل اول استقلال را به ثمر رساند تا در صدر جدول اثر گذارترین بازیکنان استقلال باشد. بعد از این بازیکن نیز امید ابراهیمی با یک گل و با یک پاس گل در رده دوم قرار دارد. استقلال در کنار این دو بازیکن پادوانی، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و علی قربانی یک گله را نیز در اختیار دارد.

 

 

نانگ تاثیر گذار

نانگ با دو گل زده در جمع بازیکنان استقلال خوزستان بهترین عملکرد را دارد. مهاجم کامرونی با یک گل خود برابر الجزیره برد با ارزش این تیم در ابوظبی را پایه گذاری کرد تا آبی های خوزستانی گام بلندی برای صعود بردارند.

 

حسن بیت سعید، ابوالفضل علایی و سلمان بحرانی دیگر بازیکنان استقلال خوزستان هستند که برای این تیم یک گل به ثمر رسانده اند.

 

ذوب آهن و دو بازیکن دو گله

جری بنگستون هر چند در دیدار برابر العین یک پنالتی با ارزش را از دست داد اما همچنان با دو گل زده در کنار مرتضی تبریزی بهترین گلزنان ذوب آهن هستند. تک گل بنگستون برابر العین برای ذوبی ها یک امتیاز با ارزش در خارج از خانه به همراه داشت و مرتضی تبریزی نیز با درخشش در دو دیدار رفت و برگشت برابر بنیادکار پایه گذار دو برد و 6 امتیاز برای ذوب آهن شد.

 

وحید محمدزاده و مهدی رجب زاده دیگر بازیکنان ذوب آهن هستند که موفق به گلزنی برای این تیم در رقابت های آسیایی شدند.

 

طارمی آقای گل لیگ و آسیا

مهدی طارمی در لیگ قهرمانان نیز برای پرسپولیسی ها عملکرد فوق العاده ای دارد. طارمی با دو گل زیبا برابر الوحده تنها برد پرسپولیس در لیگ قهرمانان را پایه گذاری کرد اما تک گل او در دوحه برابر الریان نتوانست کمکی به این تیم برای فرار از شکست بکند. بعد از طارمی با 3 گل زده، محسن مسلمان با یک گل و یک پاس گل دومین بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود و پس از این بازیکن وحید امیری با یک گل زده در رده ی بعدی قرار دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,طارمی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------