آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

جمشیدیان: با کینه وارد زمین نمی‌شوم/ به سمت همه می‌روم غیر از قلعه‌نویی



اخبار,اخبارورزشی ,اخبار احمد جمشیدیان

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: برای دیدار مقابل استقلال با کینه وارد زمین نمی‌شوم اما به سمت امیر قلعه‌نویی نخواهم رفت.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس، در خصوص شرایط پیکان و همچنین رویایی با تیم سابقش استقلال صحبت‌هایی که انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

در دیدار مقابل گسترش حدود 30 دقیقه بازی کردی. شرایطت پس از اینکه یک نیم‌فصل بیرون بودی چگونه است؟
50 روز تعطیلی لیگ به ما کمک کرد که بتوانیم شرایط خوبی پیدا کنیم. شرایط من هم بد نیست و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم بهتر ظاهر شوم.

 

شرایط پیکان چگونه است؟
ما با یک گل می‌توانیم شرایط بهتری به دست آوریم. 4-3 بازی آینده ما با تیم‌های بالای جدول است که روی کاغذ بازی‌های سختی خواهد بود اما پیکان همواره نشان داده که مقابل تیم‌های مدعی بهتر بازی می‌کند. معتقدم که در این هفته دو بازی خود را می‌توانیم به خوبی انجام دهیم و امتیاز کسب کنیم و فردا هم امیدوارم در آزادی نتیجه خوبی کسب کنیم.

 فردا باید مقابل تیم سابقت قرار بگیری، تیمی که اول فصل تو را از لیست خارج کرد و باعث شد یک نیم فصل بیرون بمانی...
به هر حال این مسائل مربوط به اول فصل است و استقلال تیم سابق من محسوب می‌شود. هم‌اکنون ما برای پیکان تلاش می‌کنیم و نیاز داریم که این تیم امتیاز کسب کند. برای من و خیلی‌های دیگر خارج از جدول لیگ کسب امتیاز و خوب بازی کردن اهمیت دارد. سعی کرده‌ام تمام مواردی که اول فصل رخ داد را فراموش کنم. به هر حال این موضوع هم ورقی از دفتر فوتبال من بود که پشت سر گذاشتم. با کینه وارد زمین نمی‌شوم و می‌خواهم بهترین کیفیت خود را ارائه دهم. استقلال با انگیزه قهرمانی تلاش می‌کند و ما هم با انگیزه فرار از انتهای جدول و بازیکنان هر دو تیم انگیزه‌‌های خاص خود را دارند.

 

رضا عنایتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پیکان تیم ب استقلال است. نظرت در این باره چیست؟
به هر حال سرمربی سابق استقلال مربی است و بازیکنان سابق این تیم در پیکان بازی می‌کنند و اگر به گونه‌ای آن را استقلال ب بنامند فکر می‌کنم با انگیزه‌های 100 درصد متفاوت وارد زمین می‌شوند. تمام بازیکنان سابق استقلال سعی می‌کنند که مقابل این تیم بایستند و نمایش خوبی را ارائه دهند.

 

با توجه به اتفاقاتی که در اول فصل افتاد آیا سمت امیر قلعه‌نویی یا نیمکت استقلال خواهی رفت؟
من مشکل خاصی با نیمکت استقلال ندارم و به سمت تمام بازیکنان و کادر فنی می‌روم اما به سمت امیر قلعه‌نویی نمی‌روم.

 پس هنوز از او دلخوری؟
زمانی که ماهیت شخصی برای شما مشخص می‌شود هر چه از آن دوری کنید بهتر است. من قلعه‌نویی را شناختم و هم‌اکنون هم هرچه از او دوری کنم راحت‌ترم. همه بازیکنان استقلال از دوستان خوب من هستند. به سمت نیمکت این تیم خواهم رفت اما به سمت این آقا نمی‌روم. یکسری رفتارهای زشت برخی افراد باعث می‌شود تا سال‌های سال در ذهن آدم بماند. حتی استقلالی‌ها این رفتار را نپسندیدند و همین کافی است. البته بگویم که برای من همه چیز تمام شده و فقط به بهانه بازی استقلال این مسائل دوباره تکرار می‌شود اما به هیچ وجه به گذشته فکر نمی‌کنم و واقعا این مسائل را تمام شده تلقی می‌کنم.

 چقدر برای خودت شانس قائلی که در این بازی به میدان بروی؟
بازیکنان ما سرحال و آماده هستند و در بازی گذشته هم به صلاحدید کادر فنی حدود 30 دقیقه به میدان رفتم. فاصله بازی‌های ما کم است و طبیعی است که برای هر بازی تغییراتی صورت بگیرد. در فوتبال ایران این ویژگی وجود ندارد که بازی‌ها فشرده برگزار شود و کسانی که می‌گویند در اروپا این بازی‌ها اینگونه برگزار می‌شود به نظرم چیزی از فوتبال نمی‌فهمند زیرا ما هیچ چیزمان شبیه اروپا نیست. شما ببینید آنجا چه زمین‌هایی دارند. بازیکن چگونه تمرین می‌کند، در کجا تمرین می‌کند، وضعیت قرارداد بازیکن را ببینید، اینجا اگر بازیکن 400 میلیون هم قرارداد ببندد در پایان بیشتر از 40 میلیون نمی‌گیرد اما در اروپا اگر بازیکن 200 میلیون قرارداد ببندد عین آن پول را دریافت خواهد کرد. همه چیزمان با اروپا فرق می‌کند. هنگامی که اروپا هفته‌های پنجم را برگزار می‌کردند ما هفته پانزدهم بودیم اما هم‌اکنون اروپا هفته بیست و یکم را برگزار می‌کند و ما هفته نوزدهم را برگزار کرده‌ایم. 50 روز لیگ ما تعطیل بود حالا باید در 14 روز 4 بازی برگزار کنیم پس از آن دوباره 25 روز پیکان بازی ندارد و پس از آن در 10 روز 3 بازی باید انجام بدهد و دوباره 25 روز تعطیل خواهیم شد. همه چیزمان به هم می‌خورد.

 شاید کیفیت لیگ هم به این دلیل پایین باشد؟
به نظر من امسال لیگ ما یکی از باکیفیت‌ترین لیگ‌ها را برگزار کرد. دلیل آن هم بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا بودند. بازیکنان لیگ بسیار سرحال‌تر از لژیونرها بودند و عملکرد بهتری هم داشتند اما این نوع برنامه‌ریزی به تیم‌ها لطمه خواهد زد.

 اگر به استقلال گل بزنی خوشحالی زایدالوصفی خواهی داشت؟
دلیلی ندارد خوشحالی زایدالوصفی انجام دهم. اصلا شاید خوشحالی هم نکردم.

 

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------