آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

معاون وزیری مدعی پرسپولیس شد که هواداران خودش را مقصر می دانند/خادم:نتایج درخشان قابل قبول نیست



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار امیررضا خادم

امیر رضا خادم که بسیاری از هواداران پرسپولیس او را مسبب ناکامی تیم شان می دانند هم مدعی ناکامی های تیم محبوب پایتخت شد.

امیررضا خادم معاون حقوقی پارلمانی وزارت ورزش که بعد از جدی شدن ماجرای قضایی حمیدرضا سیاسی و تمدید قرار بازداشت یک ماهه او دیگر تن به مصاحبه با رسانه های مکتوب نمی دهد و ترجیحش بر برگزاری نشست های محفلی با گروه های خبری است ، بعد از ناکامی های پرسپولیس روی خط رادیو ایران رفت. او در این گفت و گو خود را هم یکی از مدعیان نتایج ناکام تیم معرفی کرد و از هیات مدیره خواست تا از کادر فنی شان پاسخ بخواهند. پاسخ برای نتایج ناکام تیم. او می گوید برای پرسپولیس در این مدت بیش از 20 میلیارد تومان هزینه شده و نباید این نتایج رقم بخورد.


او در این باره گفت:«من هم از شرایط پرسپولیس بسیار متاسف هستم. با وجود تمام تمهیداتی که از ابتدای سال فراهم شد و در 10-11 ماه اخیر بیش از 20 میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه شد. همه این پول‌ها از بخش خصوصی آمد و دولت ریالی هزینه نکرد با این حال ماحصل این کار نتیجه خوبی نداشته . افراد و کادر انتخاب شده برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس عملکرد مناسبی نداشته‌اند.»

حمله خادم به کادرفنی ناموفق پرسپولیس درحالی است که از همان ابتدای سال جاری ، بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله امیر عابدینی ، علی دایی و علی پروین نسخه ای که از سوی خادم برای پرسپولیس پیچیده شده بود را محکوم به شکست می دانستند و به نظر می رسد حالا گفته آنها به واقعیت بدل شده است.

خادم اما برای اینکه نشان دهد نتایج پرسپولیس حاصل بی پولی نیست ، می گوید:« بالغ بر 10 میلیارد تومان از این 20 میلیارد پولی بوده که به بازیکنان پرداخت شده و مابقی بدهی‌های گذشته باشگاه پرداخت شده است تا باشگاه در آرامش کار کنند اما این شرایط فراهم نشده است و اینکه پرسپولیس نتایج خوبی نمی‌گیرد قابل توجیه نیست.»

10 میلیارد تومان به بازیکنان پرداخت شده است؛ با این گفته خادم یعنی اگر لیست ابتدایی قراردادهای بازیکنان تیم واقعیت داشته باشد ، آنها که تیمی 15 میلیارد تومانی بودند باید تا امروز بیش از 70 درصد رقم قراردادهای شان را گرفته باشند و دیگر مشکل پرسپولیسی ها نالیدن از بی پولی نیست که هیچ سالی بازیکنان این تیم ، این درصد از قراردادهای شان را در پایان سال نمی گرفتند. مگر اینکه لیست های ابتدای فصل واقعیت نداشته باشد یا ارقام اعلامی از سوی معاون وزیر در تناقض باشد. چون درست در پایان بازی با ملوان بود که علیرضا امامی فر از بی پولی در تیمش نالید و گفت:« تا پول نباشد و بازیکن حقش را نگیرد ، درخشان نمی تواند با تیمش نتیجه بگیرد.»

خادم که سال ها قهرمان کشتی بوده حالا در این ماه ها به تجربه بالایی از مدیریت فوتبالی هم رسیده و برای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس توصیه فنی هم دارد:« باشگاه پرسپولیس هیأت مدیره‌ای دارد که 3 نفر از بزرگان پرسپولیس که همگی اهل فن هستند در آن حضور دارند. کاشانی، زادمهر و کلانی در کنار مدیرانی حضور دارند که پیشینه اقتصادی دارند. به هر حال این شرایط حال حاضر پرسپولیس است.»

اما سئوال درباره شرایط حمیدرضا سیاسی؛ این به نظر می رسد خط قرمز روزهای اخیر دکتر امیررضا خادم است. او درباره عضوی که در هیات مدیره پیشنهادی اش برای ابتدای فصل پرسپولیس انتخاب شد. به باشگاه های استقلال و راه آهن معرفی شد و کمک هایی هم به ابومسلم مشهد کرد حرفی برای گفتن ندارد و می گوید:«خبر خاصی در این باره ندارم.»

سیاسی از سوی دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی بازداشت شده تا مشخص شود چگونه و با چه هدفی در کمتر از 7 ماه رقمی نزدیک به 35 میلیارد تومان برای تیم هایی چون پرسپولیس ، استقلال ، راه آهن و ابومسلم هزینه کرده است. او البته دو جرم دیگر هم دارد؛ فسخ یک جانبه قرارداد اسپانسرینگ بهنام پیشروی کیش و دیدار عجیب در اسپانیا با رئیس باشگاه رئال مادرید ،برنامه ریزی یک ایرانی معاند تحت پیگرد به دلیل جرایم سیاسی !

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------