آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

حمله دوباره خداداد و حاجی مایلی به کروش/ما اقلا به عربستان باختیم ؛نه عراق!/«او می رود و باید برود»



اخبار,اخبارورزشی,اخبار خدادادعزیزی ومایلی کهن

اگرچه مارکار آقاجانیان می گوید نمی گذارند کارلوس کروش بماند تا از فوتبال مان تیمی با قدرت والیبال ایران بسازد ، خداداد عزیزی و مایلی کهن می گویند او هیچ آورده ای برای فوتبال مان نداشته و باید برود.

مناظره ای ویژه در شبکه خبر برای ماندن یا رفتن کارلوس کروش برگزار شد . مناظره ای نیمه حضوری میان علی جوادی سردبیر روزنامه خبرورزشی به عنوان موافق کارلوس کروش و محمد مایلی کهن و خداد عزیزی به عنوان منتقد او .

 

خداداد عزیزی و مایلی کهن به این دلیل که کارلوس کروش مربیان ایرانی را لایق میله چیدن در تمرین خوانده است ، به باد انتقاد گرفتند و گفتند او در این چهار سال ده ها میلیارد تومان پول گرفته و چون آورده ای نداشته و نتیجه نگرفته است باید برود. مایلی کهن دوباره تاکید داشت تیم ملی چه در جام جهانی و چه در جام ملتهای اسیا نتیجه نگرفته است و باید از ایران برود.

 

او از مواضع فدراسیون فوتبال دفاع می کرد و اعتقاد داشت تیمی که به تیمی چون عراق باخته ، باید مربی اش عوض شود. مایلی کهن صدا و سیما را مسبب این سطح بالای حمایت مردم از کروش می دانست و اعتقاد داشت این فضا را رسانه ها ساخته اند.

 

رسانه ملی هم در راس این فضاسازی رسانه ای بوده. او تاکید داشت مگر قرار بوده برویم از آرژانتین چند گل بخوریم که شکست یک بر صفرمان برابر آرژانتین پیروزی محسوب شود. در حالی که علی جوادی از دستاوردهای کارلوس کروش سخن می گفت و زمانی که مایلی کهن آمار می داد که ایران ضعیف عمل کرده است ، او از بزرگترین دستاورد کروش یعنی نظم تیمی سخن گفت. از اینکه چطور بازیکنی مثل سوشا مکانی بعد از یک جنجال در دروازه تیمش قرار می گیرد اما این اتفاقات دیگر در تیم ملی نمی افتد.

در این بین برای لحظاتی مایلی کهن مدام روی باخت تیم ملی برابر عراق تاکید داشت و جوادی از او درباره بازی تیم ملی امید در تهران و شکست برابر عربستان در ورزشگاه آزادی پرسید. مایلی کهن با افتخار گفت:«ما از عربستان باختیم نه از عراق ، آن هم با تیمی که فقط یک ماه بود از تشکیلش می گذشت. »

 

مایلی کهن البته فراموش کرده که تیمش بیش از 100 روز زمان داشته و در 3 ماه بیش از 50 روز تمرینات مختلف داشته است و به این بازی ها پا گذاشته است. او هیچ نگفت که تیم های دیگر این گروه با چند ماه تمرین به این بازی ها آمدند و البته نگفت که پیشتر هم خودش بارها به عربستان باخته بود. او درباره علاقه مردم به تیم ملی گفت:« اگر کارلوس کروش را دوست دارند چرا برایش 15 هزار نفر به ورزشگاه می آیند؟»

آماری که اگرچه جوادی مقایسه اش کرد با تیم ملی امید با عربستان ، اما مایلی توضیح نداد که این 15 هزار نفر در کدام بازی ملی به ورزشگاه آزادی آمده اند. احتمالا او درباره بازی دوستانه ایران و کره جنوبی این رقم را می گفت که همان بازی هم جمعیتی بیش از این را به استادیوم کشیده بود.

کارلوس کروش و تیمش در جام ملتهای آسیا پر طرفدارترین تیم بازی ها بعد از تیم میزبان بودند و در بازی های مقدماتی جام جهانی شان هم به طور متوسط تماشاگری بیش از 60 هزار نفر را به استادیوم می کشاندند که یک رکورد در سال های اخیر است.

غیر از مایلی کهن ، خداداد عزیزی هم پرداخت این همه پول به کروش که می گفت وقتی مالیاتش دو میلیارد است یعنی سالی بیش از 30 میلیارد تومان می گیرد را غیر منطقی خواند و گفت 4 سال به او زمان داده شده اما هیچ اورده این نداشته است. او مربیان ایرانی را تحقیر می کند و می گوید باید میله پرچم بچینند. خداداد می گفت وقتی به کروش در 4 سال 30 میلیارد می دهیم حق دایی و قلعه نویی و هم باید خیلی بیشتر از اینی باشد که می گیرند.

در پاسخ به این حرف های خداداد ، مارکار آقاجانیان روی خط برنامه گفت:« خود کروش هم قیف می چیند و هم میله. این را بروید از علی کریمی بپرسید. مربی کارش همین هاست. کارلوس می تواند برای فوتبال ایران کاری کند که ولاسکو در والیبال انجامش داد اما عده ای این را نمی خواهند این اتفاق بیفتد و او به کارش ادامه بدهد.»

علی جوادی هم با توجه به رفتارهایی که با کارلوس کروش در این روزها شده ، گفت:«او می رود و بهتر است که برود!»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------