خوردبین: کاش ما هم مثل کی‌روش گروگان بودیم



اخبار,اخبارورزشی,اخبار خوردبین

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه چه اصراری است که کی‌روش در ایران بماند گفت: او گفته احساس می‌کند گروگان است ولی گروگانی که تا الان ۴۰ میلیارد پول گرفته است.

محمود خوردبین ، در واکنش به اظهارات روز گذشته یک خواننده زیر زمینی در صفحه اینستاگرامش که در آن اعلام کرده پیام صادقیان سیگار می‌کشد و نباید این کار را انجام بدهد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم، بالاخره آن خواننده شب‌ها با صادقیان است و بیشتر از او خبر دارد. اصلاً نمی‌خواهم در مورد صادقیان صحبت کنم.

وی در مورد اینکه صادقیان با شکایت باشگاه ذوب‌آهن فعلاً نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: در این مورد و به خاطر حق رشد صادقیان به باشگاه ذوب‌آهن نامه‌ای به دست ما رسید که در آن اعلام شده این بازیکن تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.
سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص صحبت‌های روز گذشته کارلوس کی‌روش و انتقادات دوباره او به مسئولان فوتبال ایران خاطرنشان کرد: وقتی کی‌روش اینطور حرف می‌زند نباید او را نگه داشت. او گفته احساس می‌کند گروگان است ولی گروگانی که تا الان 40 میلیارد پول گرفته، کاش ما هم مثل کی‌روش گروگان بودیم.

خوردبین ادامه داد: چه اصراری است که کی‌روش در ایران بماند. او نمی‌خواهد کار کند و چه اجباری برای این مسئله وجود دارد. به نظر من بهتر است با او تسویه کنند و از ایران برود.
وی درباره قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی و همگروهی ایران با عمان، هند، گوام و ترکمنستان گفت: ایران صددرصد و بدون هیچ مشکلی از این گروه صعود خواهد کرد.

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد بازی فردای این تیم با سپاهان هم اظهار داشت: بازی با سپاهان همیشه حساس است و امیدوارم فردا هم شاهد بازی جوانمردانه‌ای باشیم و البته دوست دارم داور بازی هم برنده بازی باشد. ان‌شاالله سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------