کفاشیان: آخرین خبر این است که کی‌روش می‌ماند



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارکی روش

علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رئیس فدراسیون تایلند، گفت: او برای بازدید و یکسری مذکرات به ایران آمده و قرار است برنامه‌هایی برای انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام بدهیم و با توجه به نزدیکی انتخابات یکسری از فدراسیون‌ها در تب وتاب هستند تا در هیات رئیسه انتخاب شوند. دلیل انتخاب تایلند هم این است که حمایت شود و همیشه رابطه خوبی با تایلند داشته‌ایم و بخصوص در بخش بانوان و قبل از برگزاری اردو در شرق آسیا در تایلند اردو می‌زنیم. ما هم به حمایت آنها نیاز داریم و با رای‌هایمان از هم حمایت می‌ کنیم.

 

کفاشیان ادامه داد: وقتی در هیأت رئیسه AFC کرسی بگیریم زورمان بیشتر می‌شود و می‌توانیم در کمیته‌های مختلف مسئولیت بگیریم و در بخش‌هایی مثل داوری، پزشکی و سایر بخش‌ها نفوذ بیشتری داشته باشیم. تفاهم‌نامه‌هایی هم با فدراسیون فوتبال تایلند امضا می‌کنیم و رابطه‌مان را بهتر و قوی‌تر می‌کنیم. چه آنها بخواهند به ایران بیایند و چه تیم‌های ما بخواهند به تایلند بروند با هم همکاری می‌کنیم. در برگزاری اردوها هم با هم همکاری خواهیم کرد در جابجایی مربیان همکاری می‌کنیم. آنها اگر مربیان فوتسال بخواهند به آنها می‌دهیم. نیازهایشان را به ما می‌گویند و ما هم این نیازها را برطرف می‌کنیم. معمولا این ارتباط‌ها تا قبل از انتخابات خوب و زیاد است اما تلاش می‌کنیم بعد از انتخابات این ارتباطات ادامه داشته باشد و زیاد شود.

 

وی در مورد اینکه کی‌روش با تیم ملی کارش را آغاز می‌کند، گفت: بله کی‌روش تا صعود به جام جهانی 2018 برنامه‌هایش را به ما داده و یک دفترچه کامل است. جلساتی هم با سازمان لیگ داشته و خواسته‌هایش را بیان کرده است. مذاکراتی هم با کشورهای دیگر داشته‌ایم تا بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم که آنها هم اعلام آمادگی کرده‌اند. خوشبختانه ارتباطات بسیار خوبی با سایر کشورها داریم و می‌توانیم بازی‌های تدارکاتی در کشورهای آسیا برگزار کنیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تمرینات تیم ملی از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: از خرداد ماه آغاز می‌شود ( او سپس از فردی در مورد زمان دقیق شروع تمرینات پرسید و گفت خرداد را خودم می‌دانم چه روزی آغاز می‌شود). در زمان فیفا دی‌ها که لژیونرها هم بتوانند بیایند تمرینات شروع می‌شود.

 

کفاشیان در مورد اینکه بازی با ازبکستان قطعی شده گفت: هنوز این بازی قطعی نشده است. ما مذاکرات و مکاتباتی انجام دادیم و وقتی به طور کامل مشخص شد آن را اعلام می‌کنیم. منتظریم ببینیم بازی با ترکمنستان چگونه است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اسلامیان نائب‌رئیسش با وزیر ورزش دیدار کرد اما کفاشیان مدت‌هاست که جلسه‌ای با وزیر نداشته است، گفت: در هر صورت من خوشحال می‌شوم که هر یک از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون با وزیر ورزش جلسه داشته باشند. آنها وقتی به جلسه هیأت مدیره می‌آیند نقطه نظراتشان را می‌‌گویند  و در مورد این نقطه‌نظرات بحث و گفت‌وگو می‌شود. همین جلسه‌ها باعث می‌شود ما به وزارت ورزش نزدیک‌تر شویم.

 

وی در مورد اینکه چرا شما نزد وزیر ورزش نمی‌روید، گفت: در هر صورت ما درخواست زیاد داده‌ایم که با وزیر محترم ورزش جلسه داشته باشیم.

 

وی در مورد اینکه اسلامیان علیه کی‌روش موضع گرفته است و بالاخره خلاصه مذاکره فدراسیون با کی‌روش به کجا رسید، گفت: خلاصه‌اش این است که کی‌روش ابتدا قصد رفتن داشت و گفت دولت و وزارت ورزش از او حمایت نمی‌کنند و فقط فدراسیون از او حمایت می‌کنند. این همان زمانی بود که من گفتم کی‌روش به احتمال 80 درصد می‌رود. اما هیأت رئیسه فدراسیون خواست که او بماند و وقتی وزیر ورزش نماینده‌اش را به جلسه ما فرستاد همان جلسه 7 ساعته و کی‌روش فهمید که وزارت ورزش هم از او حمایت کامل می‌کند این درصد از 80 به 20 رسید و دوباره 80 شد. آخرین صحبتی که با کی‌روش داشتیم او برای ادامه کارش در تیم ملی می‌ماند و همکاری می‌کند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش قرار بود غرامت بگیرد، گفت: نه قرار نبود کی‌روش غرامت بگیرد قرار بود تا آنجا که کار کرده پولش را بگیرد و برود.

 

کفاشیان در مورد اینکه گفته است اعضای هیأت رئیسه از کی‌روش حمایت کردند اما اسلامیان از او انتقاد کرد، گفت: نمی‌دانم از او می‌پرسم و به شما می‌گویم.

 

وی در مورد اینکه اسلامیان موضع تندی علیه کی‌روش گرفته،‌ گفت: بعید می‌دانم صحبت‌ها اینگونه باشد. اعضای هیأت رئیسه از کی‌روش حمایت کردند.  خود وزارت ورزش هم یکی از دلایلی بودکه باعث شد کی‌روش را نگه داریم و از او حمایت کرد.

 

کفاشیان در مورد اینکه جلسه اسلامیان با وزیر ورزش در نزدیکی مجمع فدراسیون قابل تأمل است، گفت: هر جلسه‌ای که اعضای هیأت رئیسه با وزیر ورزش داشته باشد، خوب است و من از این بابت خوشحال می‌شوم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه پیگیری نمی‌کند که قرارداد کی‌روش چگونه منتشر شده، گفت:‌ نه ما در قرارداد بند محرمانه‌ای نداریم این قرارداد هم مثل همه قراردادهاست.

 

کفاشیان در مورد مالیات و ممنوع‌الخروج شدن کی‌روش و چک مدت‌دار 500 میلیونی فدراسیون فوتبال گفت: من برای اولین بار از خزانه‌دار فدراسیون خواستم چک مدت‌دار امضا کند زیرا ما هیچ وقت چک مدت‌دار امضا نمی‌کنیم. در هر صورت باید بگویم برخورد خوبی با کی‌روش نشد.این قضیه باید از طریق فدراسیون حل می‌شد که آن را حل خواهیم کرد.

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------