از برکناری قلعه نویی و انتخاب سرمربی موقت برای استقلال تا اولتیماتوم جدی



اخبار,اخبارورزشی,اخبارامیرقلعه نوعی

هیات مدیره باشگاه استقلال با وجود همه حرف‌ و حدیث‌هایی که در این مدت مطرح شده بود باز هم از کادرفنی خود حمایت کرد.

 جلسه امروز هیات مدیره استقلال از چند جهت مورد توجه رسانه ها و هواداران استقلال و حتی خود مجموعه این باشگاه بود.

 

با توجه به عدم نتیجه گیری مناسب آبی پوشان در فصل جاری به نسبت سابقه این تیم در ادوار لیگ و همچنین کارنامه امیر قلعه نویی کمتر هواداری این روزها در بین استقلالی ها از وضعیت این فصل راضی است و البته این نارضایتی در سطح مدیریت باشگاه هم وجود داشته و دارد.

 

به همین دلیل وقتی عنوان شد که قرار است امروز جلسه هیات مدیره استقلال تشکیل شود گمانه زنی های مختلفی در مورد اینکه آیا مدیران استقلال می خواهند قلعه نویی را برکنار کنند یا به او اولتیماتوم جدی بدهند بر سر زبان ها افتاد.

 

حتی خیلی پا را فراتر از این گذاشته و می گفتند مدیران استقلال تصمیم خود را گرفته و می خواهند امروز قلعه نویی را برکنار و شاید یکی از دستیاران او را جایگزینش کنند.

 

مسلما امروز مدیران استقلال در مورد شرایط این تیم و چرایی این مسئله که تیم دچار مشکل در کسب نتیجه شده بحث های زیادی کرده اند.

 

به طور حتم موضع گیری های امیر قلعه نویی در هفته های اخیر مبنی بر اینکه باشگاه همه بازیکنانی که می خواسته جذب نکرده یا مدتی است به دلیل بی پولی صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند از جمله مواردی بوده که هیات مدیره استقلال امروز به آنها رسیدگی کرده و بی شک مدیران این تیم در قبال چنین موضع گیری های بی تفاوت نبوده اند. هر چند که خروجی منتشر شده از جلسه امروز استقلال چیزی شبیه بحث های گل و بلبلی است اما شاید این هم یک نوع سیاست از سوی مدیران و به خصوص بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه به عنوان سخنگو و تصمیم گیرنده ای که قرار است موارد تصویب شده را اجرایی کند باشد. در هر حال افشارزاده به طور کلی از آن دسته از مدیرانی است که ترجیح می دهد محافظه کارانه مدیریت کند و امروز ترجیح داد مقابل خبرنگاران خیلی کلی از تصمیمات و بحث های گرفته شده در جلسه صحبت کند.

 

قطعا مواردی مثل مشکلات بدنی بازیکنان استقلال، استفاده نشدن از شماری از بازیکنانی که با این تیم قرارداد بستند اما حتی یک دقیقه هم از آنها استفاده نشد و یا به دلایلی از این تیم جدا شدند یا از دست دادن جام حذفی و یا اینکه چرا باید این تیم در 13 بازی که از حریف پیش افتاده اما نتوانسته نتیجه را حفظ کند و یا هزاران نکته دیگر مطرح شده است که اگر غیر از این باشد باید به ناراحتی و گلایه های هیات مدیره استقلال نسبت به نتایج این تیم شک کرد.

 

آنچه که از هر مسئله ای شاید مهمتر باشد این است که امروز مدیران استقلال برای خروج از این شرایط سه مسئله را مورد بررسی قرار داده اند.

 

اول اینکه از امیر قلعه نویی حمایت کنند دوم اینکه از تیم و قلعه نویی حمایت شود اما این اولتیماتوم هم به تیم داده شود در صورت عدم کسب سهمیه در لیگ از قرارداد تیم کسر شود و سوم تغییر و تحول در کادرفنی.

 

خروجی جلسه مشخص است که حمایت از تیم و امیر قلعه نویی بر دو گزینه دیگر ترجیح داده شده و البته حضور امروز اعضای هیات مدیره استقلال در تمرین عصر آبی پوشان گواه این مسئله می تواند باشد که قرار است علاوه بر حمایت از بازیکنان و اعضای دیگر تیم به آنها این گوشزد شود که در صورت عدم نتیجه ای که مورد نظر هیات مدیره است از قرارداد آنها کسر خواهد شد.

 

باید دید هیات مدیره استقلال در چهار هفته باقی مانده با تصمیمی که گرفته می تواند باعث شود تا این تیم به ساحل امن نتیجه گیری برسد یا خیر.

 

قطعا مسئله حمایت از امیر قلعه نویی و تیم که همراه با اولتیماتوم می تواند باشد در این شرایط بهترین راه حل بوده است چرا که تغییر در کادرفنی آن هم در فاصله 4 بازی تا پایان فصل کمی دور از منطق است.

 

 

اخبار ورزشی - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------