برانکو: دیشب قطر تحت استعمار کروات ها بود



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار برانکوتیوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «برای من مهم ترین اتفاق این است که تمامی بازیکنانم سالم هستند.»

برانکو ایوانکوویچ در خصوص وضعیت تیم قبل از دیدار مقابل لخویا قطر اظهار داشت: «برای من مهم این است که همه بچه ها سالم هستند و این مهم ترین اتفاق برای من است. شاید به موضوعات تاکتیکی فکر کنم اما مهم ترین اصل برای ما این است که تمامی بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم.»

 

وی ادامه داد: «محسن بنگر هنوز به طور صددرصد خوب نشده اما برای من این خوب است که می توانم از او استفاده کنم و از این قضیه راضی هستم.»

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیم در قطر خاطرنشان کرد: «شرایط تیم در قطر خیلی خوب است. اینجا تمامی امکانات برایمان فراهم است. امروز آخرین تمرین را در ورزشگاه اصلی لخویا انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم فردا یک بازی خوب و حساب شده را به نمایش بگذاریم تا از قطر با دست پر بازگردیم و به عنوان صدرنشین این گروه مشکل، صعود کنیم.»

 

برانکو درباره شام دیشب که به میزبانی کرانچار برگزار شد و در آن وی به همراه اسکوچیچ دیگر مربی کروات، حضور داشتند عنوان کرد: «شب جالبی بود. دیشب قطر تحت استعمار کروات ها بود و فقط جای برانوویچ خالی بود. من با کرانچار 40 سال است دوست هستم و دوستان خیلی خوبی هم برای هم هستیم. بقیه جوان تر هستند و در کنار ما حضور داشتند. بابت شام دیشب کاملا خوشحال و راضی هستم.»

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------