آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پشت پرده اخراج شبانه صادقیان توسط برانکو چه بود؛ حرف های تند کریم باقری



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار کریم باقری

برانکو ایوانکوویچ یکشنبه شب تصمیم گرفت پیام صادقیان را اخراج کند.

 

صادقیان در جریان دیدار پرسپولیس و سایپا، بعد از تعویض سوم و هنگامی که مطمئن شد جایی در این بازی ندارد، به سمت نیمکت رفت و ترجیح داد با ایستادن در منطقه فنی بازی را تماشا کند که کریم باقری از او خواست روی نیمکت بنشیند. بی‌توجهی صادقیان به درخواست کاپیتان سابق پرسپولیس، عصبانیت شدید باقری را به همراه داشت تا با فریاد، صادقیان را روی نیمکت بنشاند.

 

نیمکت نشین های پرسپولیس می گویند بازیکن خاطی قرمزها تنها ایستاده بود در محوطه فنی و یک کلمه هم حرف نزد اما اصرار او به ایستادن در این محوطه کریم باقری را خشمگین کرد تا رو به صادقیان بگوید: «حیف که به پدر ارادت داشتم، به احترام او به تو چیزی نمی گویم وگرنه باید سرت را به صندلی می کوبیدم!»

 

پس از این حرف ها، صادقیان که شوکه شده بود فقط روی نیمکت نشست و نتوانست یک کلمه هم حرف بزند. او در رختکن هم سکوت کرده بود و حتی یک کلمه به زبان نیاورد.

 

خبرهای رسیده از پرسپولیس حکایت از آن دارد که قرار بود تازه دوشنبه کادر فنی درباره صادقیان به خاطر اعتراض در بازی سایپا تصمیم بگیرد اما پس از آنکه برانکو متوجه شد یکی از عکاس ها، عکس های حاشیه سازی صادقیان و داد و فریادهای کریم باقری را شکار کرده، تصمیم گرفت همان شب صادقیان را اخراج کند.

 

در واقع برانکو از جو رسانه ای در ایران خوب مطلع است و همین عکس ها باعث شد تا اخراج صادقیان شبانه و یک روز زودتر انجام گیرد.

 

 

اخبار ورزشی -جام نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------