برای آنهایی که در اینترنت شیر می‌شوند/ این بار حمله به فیس بوک اشکان دژاگه



اخبار,اخبارورزشی,اشکان دژاگه

حمله اینترنتی به اشکان دژاگه، بازیکنی که همیشه با تمام وجود برای تیم ملی ایران بازی می کند باعث تاسف و تعجب خیلی ها شده است.

 روزی که بی‌محابا و به نام وطن‌پرستی و عرق ملی به صفحه لیونل مسی حمله کردند و هرچه دل‌شان خواست به او گفتند‌؛ وقتی به خانم لیما که در قرعه‌کشی جام ‌جهانی‌ حضور داشت در صفحات مجازی حمله کردند و او نمی‌دانست جرمش چیست و چرا به چنین روزی افتاده، باید می‌فهمیدیم بعضی از ما بیشتر شور داریم.

 

نه همه‌مان اما خیلی‌هایمان این‌گونه هستیم. ما به جای اینكه با نقدهای داوری و سلاح استدلال به جنگ ویلیامز داور استرالیایی برویم، باز به صفحه او حمله كردیم و شروع كردیم به فحاشی. چرا؟ چون ادعا می‌كنیم وطن‌پرستیم. چون حس می‌كنیم رگ غیرت‌مان از تمام دنیا متورم‌تر است. چون تصور می‌كنیم از ما غیرتمندتر‌؛ آدم پیدا نمی‌شود در این دنیای لایتناهی.


اشكان دژاگه در تحلیل فوتبال قطر، پیشرفت‌های كلاسیك این كشور در عرصه فوتبال و امكانات سخت‌افزاری‌‌اش حرف‌هایی زده است. او از زندگی در دوحه رضایت دارد و براساس آمار و شواهد موجود می‌گوید كه تیم‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیا پیشرفت كرده‌اند. آیا این حرف جرم است؟ این حرف ضد میهن‌پرستی است؟


همان انسان‌هایی كه پشت كیبورد «شیر» هستند، همان‌ها كه رودررو «پخ» بهشان كنی، از ترس در می‌روند اما پشت شیشه مانیتور، گلادیاتور می‌شوند، رفته‌اند به صفحه اشكان دژاگه و به او فحاشی می‌كنند. همان‌ها كه به مسی فحاشی كردند و خانم لیما را تحقیر كردند، به دژاگه هم رحم نكردند.


دژاگه‌ای كه به خاطر نام ایران و تنفر از رژیم اشغالگر قدس شانس بازی در تیم‌ملی آلمان را از دست داد. دژاگه‌ای كه وقتی ستاره تیم وولفسبورگ آلمان بود، همه جا رسماً اعلام كرد افتخار می‌كند در رگ‌هایش خون ایرانی جاری است. پسری كه در همه بازی‌های ملی وقتی برای ما به میدان رفت، با جان و دل بازی كرد.

 

بچه‌ای كه همه وجودش سرشار از عشق به ایران است‌؛ آن وقت به خاطر گفتن یك حقیقت، می‌روید در صفحه‌‌اش به او توهین می‌كنید؟ ببخشید اما اخلاقی نیست به هموطنی كه برای تیم‌ملی كشورتان زحمت كشیده و عرق ریخته، فحش بدهید.

 

مرد هستید جلوی او قرار بگیرد و حرف بزنید،نه اینكه ملكه كیبوردها و مانیتورها باشید و در اینستاگرام تبدیل شوید به شیر پاكتی... قطر دو نماینده در لیگ قهرمانان آسیا دارد‌؛ اولی السد كه زودتر از همه صعودش به دور بعدی قطعی شد. لخویا هم كه تیم اول گروهش است. دیگر چه می‌گویید؟ آیا این اسمش پیشرفت نیست؟ 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان چه شرایطی دارند؟

 

 

 اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------