صادقیان نمی خواهد تغییر کند؛ پورشه سواری بعد از اخراج



خبار,اخبارورزشی,پیام صادقیان,

بازیكن پرحاشیه پرسپولیس وقتی روی نیمکت ذخیره‌ها ننشست با برخورد تند و فریادهای شدید مربی تیم مواجه شد تا حكم اخراجش همان شب صادر شود.

 

 پیام صادقیان در فصل چهاردهم هر چه حاشیه و دردسر بود به نام خودش ثبت کرد و همچنان به رفتارهای عجیبش ادامه می دهد. صحبت از پیام صادقیان است.

 

هافبک تکنیکی پرسپولیس در فصل گذشته که عملکردش کمک فراوانی به سرخپوشان کرد ولی او در این فصل، فقط حاشیه داشت و دردسر. دریغ از حتی یک بازی خوب و موثر برای این تیم. دریغ از یک رفتار تاکتیکی صحیح و مهم تر از آن، داشتن یک اخلاق کاری مناسب.

 

صادقیان در این فصل یک افتضاح اخلاقی را از خود به جای گذاشت و هر کاری که فکرش را بکنید انجام داد.

 

***

در همان هفته دوم، با اینکه علی دایی به او توصیه کرده بود سمت حواشی نرود اما در اهواز و آخرین دقایق دیدار مقابل فولاد، با کف دست به سینه داور آن دیدار "محمدرضا اکبریان" کوبید تا برای چند ماه محروم شود.

 

در دوران مصدومیت نیز به حرف های دایی گوش نکرد. بدون اجازه از دایی، راهی شمال کشور شد و به محل تمرین تیمش نرفت.

 

هفته بعد از آن نیز در محله فرحزاد تهران و هنگامی که از یک قهوه خانه سنتی خارج شده بود، با چند نفر از اراذل و اوباش به درگیری فیزیکی پرداخت و آن منطقه را به هم ریخت!

 

اتفاقات برای صادقیان ادامه داشت، توهین به جامعه داوری در یک مصاحبه تلویزیونی، درگیری شدید با مهرداد کفشگری در یک جلسه تمرینی، درگیری لفظی دوباره با رضا حقیقی، توهین به دو مربی پرسپولیس و ... البته او در روز اخراج عجیب علی دایی، در رختکن اشک ریخت و قبل از آن که حمید درخشان وارد رختکن تیم شود، مجموعه درفشی فر را ترک کرد تا درخشان هنوز نیامده، مورد "عنایت" آقای صادقیان(!) قرار بگیرد.

 

***

سپس ماجراهای صادقیان با دوران مدیریتی درخشان شروع شد. تقریبا هر کاری که دلش خواست انجام داد. در حاشیه دیدار با راه آهن با اینکه یکی از بدترین بازیکنان میدان بود، وقتی تعویض شد به جای دست دادن با سرمربی تیم، محکم با مشت به دست درخشان کوبید و سپس با بدترین الفاظ ممکن با سرمربی تیم درگیر شد.

 

بارها از حضور در تمرین اخراج شد و بارها عذرخواهی کرد تا برگردد. بارها این بازیکن بخشیده شد تا نکند به علت عدم حضورش در تیم، پرسپولیس ضربه بخورد اما هر وقت با یک حاشیه دیگر، پرسپولیس را به هم می ریخت.

 

نه دیگر آن بازیکنی بود که پرسپولیس را نجات دهد و نه آن بازیکنی که به لحاظ اخلاقی قابل کنترل باشد. واقعا به لحاظ اخلاقی خودش را از یاد برد و به لحاظ روانی و فنی یک بازیکن ضعیف و کاملا معمولی بود.

 

***

این بازیکن اما با حضور کادرفنی جدید، به نظر می رسید می تواند احیا شود. پانادیچ، مربی کروات و دستیار برانکو ایوانکویچ به او گفته بود فیلم بازی هایش را دیده و مطمئن است پیام می تواند در اروپا به فوتبالش ادامه دهد و برانکو نیز به این بازیکن قول داده بود می تواند بهترین فرصت ها را در اختیار داشته باشد.

 

همه چیز برای تولد دوباره صادقیان مهیا شده بود، او می توانست مثل یک بازیکن حرفه ای به فوتبال برگردد و خودش را پیدا کند ولی چه اتفاقی رخ داد؟

 

بعد از بازی صادقیان در مصاحبه‌ای مدعی شد پانادیچ، دستیار برانکو به او گفته تو می‌توانی در اروپا بازی کنی! اما تیره‌روزی‌های پرسپولیس و برانکو ادامه پیدا کرد و آن‌ها در قطر هم شکست بدی مقابل لخویا متحمل شدند. قبل از آن هم بازی یک- صفر برده را با 2- یک به سپاهان باختند و عجیب این‌که در تمام این مسابقات هر وقت صادقیان به عنوان تعویضی راهی میدان شد پرسپولیس گل خورد و باخت تا هم پاقدم او نحس باشد و هم تعویض‌های برانکو و عملکرد او در نیمه مربیان زیر سوال برود.

 

او در حاشیه دیدار مقابل سایپا وقتی فهمید زمان اندکی برای حضورش در میدان توسط کادرفنی در نظر گرفته شده، لجبازی کرد و کاورش را درنیاورد تا به عنوان تعویض سوم تیم، راهی میدان شود اما در کنار زمین ایستاد تا مثلا ادای مربیان را دربیاورد.

 

کریم باقری، دستیار برانکو وقتی ماجرا را فهمید، با فریادی بلند از پیام خواست برود و سرجایش بنشیند اما پیام این کار را انجام نداد تا عصبانیت باقری چند برابر شود. باقری نیز حرف هایی به صادقیان زد تا این بازیکن با حاشیه جدیدی که ساخته درگیر شود. برانکو که از این ماجرا بسیار عصبانی بود، شبانه اقدام به اخراج صادقیان از لیست تیم کرد.

 

هر چند او بار دیگر پیغامی برای هواداران پرسپولیس درباره پشیمانی اش نوشته اما گویا این بازیکن که انگار قرار نیست تغییر کند، به جای اینکه از چشم ها به دور باشد، هر شب با پورشه و چند دوستی که دارد، در خیابان های تهران بی هدف می چرخد تا مبادا بد بگذراند!

 

صادقیان می توانست بهترین بازیکن ایران باشد اما در فاصله یک سال، جام جهانی، جام ملت ها و حالا ترکیب اصلی پرسپولیس را به خاطر حواشی که داشت از دست داد.

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------