رقم بدهی هدایتی که زیاد نیست/ بگم بگم را آنهایی می‌گویند که اطلاعات نادرست به مردم می‌دهند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: بگم بگم را آنهایی می‌گویند که اطلاعات نادرست به مردم می‌دهند.

امیر عابدینی پس از آنکه موفق به دیدن رئیس سازمان خصوصی سازی نشد، گفت: متاسفانه به دلیل آنکه پوری حسینی نشستی داشت نتوانستم او را ببینم و این موضوع به فردا موکول شد. ابتدا باید ببینیم که بدهکار به چه معنا است و به چه کسی بدهکار می‌گویند.

 

وی افزود: تا آنجا که من مطلع شدم شرکت استیل آذین ایرانیان مشکلی برای حضور در مزایده ندارد و رقم بدهی هدایتی نیز رقم عمده‌ای نیست. باید ببینیم با چه رقمی از بدهی نمی‌توان در مزایده شرکت کرد و دیگران نیز چه میزان بدهی دارند و اگر بدهی آنها بیشتر از حد تعیین شده باشد آنها هم نباید در مزایده شرکت داده شوند.

 

عابدینی در واکنش به این موضوع که مشاور سازمان خصوصی سازی گفته نام فردی که بدهکار است و اهلیتش رد شده را اعلام نشده، تاکید کرد: آنها باید به ما بگویند که منظورشان کدام سهامدار است تا ما این موضوع را بررسی کرده و حتی اگر لازم شد او را کنار بگذاریم!

 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ خبرنگاران که چرا نام آن فرد را نمی‌گویید، گفت: من این موضوع را مثل شما نمی‌دانم و تاجایی که اطلاعات درست نداشته باشم نمی‌توانم بگم بگم راه بیندازم. بگم بگم را آنهایی می‌گویند که اطلاعات نادرست به مردم می‌دهند.

 

 

اخبارورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------