آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تبریک رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به کفاشیان



اخبار,اخبارورزشی,علی کفاشیان

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی کسب عنوان نایب رئیسی علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک گفت.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه خود نوشت: انتخاب شما به عنوان نائب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیست و ششمین کنگره این کنفدراسیون که 9 اردیبهشت 94 برگزار شد را صمیمانه تبریک می گویم.

 

وی در ادامه افزود: من مطمئنم که نگرش و دیدگاه شما سهم ارزشمندی در راستای توسعه فوتبال در سطح قاره کهن خواهد داشت.

 

همچنین احمد شیفر، نماینده شرکت بازاریابی MP & SILVA در نامه تبریک خود به علی کفاشیان نوشته است: پیرو انتخاب شما به عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تبریک صمیمانه من را پذیرا باشید و بهترین ها را برای شما طی سال های پیش رو آرزومندم.

 

وی افزود: تجربه شما در هرم فوتبال بدون شک یک سرمایه عظیم برای انجام این مأموریت مهم محسوب می شود و من معتقدم همانند گذشته در راستای دفاع از ارزش های فوتبال تمام تلاش خود را خواهید داشت. بر این اساس در چالش های پیش رو قدرت، سلامت و موفقیت را برایتان آرزومندم و منتظر دیدار مجدد شما در آینده ای نزدیک جهت به اشتراک گذاشتن ایده های سازنده و همکاری های مؤثرمان هستم.

 

شیخ احمد الفهاد الصباح رئیس فدراسیون فوتبال کویت نیز در نامه اش به علی کفاشیان نوشت: در ابتدا اجازه دهید تا موفقیت شما را در بیست و ششمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا و کسب عنوان نایب رئیسی تبریک بگویم. مطمئناً همکاری های دو جانبه و دوستانه مان در راستای توسعه فوتبال در سطح آسیا مفید خواهد بود.

 

همچنین قاضی صلاح الدین، رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش در نامه خود نوشته است: من نیز به نوبه خود از طرف فدراسیون فوتبال بنگلادش کسب عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را از صمیم قلب تبریک می گویم.

 

وی افزود: امیدوارم همکاری ها و ارتباطات فدراسیون های فوتبال بنگلادش و ایران در جهت توسعه فوتبال این دو کشور و در نهایت در سطح آسیا افزایش یابد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش در پایان نامه تبریک خود به کفاشیان نوشت: بهترین ها را برایتان خواستارم و آرزومند توسعه فوتبال آسیا و در نهایت کامیابی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم.

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------