حاشیه های جدال آندو استقلال تمامی ندارد/تهدید به نشان دادن اسکناس و تشویق بی پایان به همراه بازوبند!



اخبار,اخبارورزشی,آندو تیموریان

حضور آندو تیموریان در برابر تیم سابقش انگار از جدال استقلال و تراکتورسازی مهمتر شده است.

 تقریبا همه پیش بینی ها از این حکایت دارد که بازی استقلال و تراکتور یکی دیگر از بازی های 100 هزار نفری آزادی در سال جدید می شود. مسابقه ای که از یک طرف برای تراکتورسازی در مسیر قهرمانی اهمیت دارد و از سوی دیگر تکلیف استقلال را برای رسیدن به سهمیه آسیا مشخص می کند. این ها همه اما در سایه رقابت قلعه نویی و آندو قرار گرفته اند.

 

درحالی که بهرام افشارزاده به لیدرهای تیمش تاکید کرده کسی حق توهین به آندو را ندارد اما معمولا لیدرها در این مواقع می گویند ورزشگاه خودش جو داشت و دست ما نبود . آنها که آندو را متهم به پول پرستی می کنند می گویند ممکن است خیلی خودجوش برای آندو پول در بیاورند. در سوی مقابل اما تبریزی ها که بی شک نیمی از ورزشگاه را پر می کنند هم نمی خواهند آندو تنها بماند.

 

آنها که نظرشان درباره سرمربی استقلال به شدت به تیموریان نزدیک است ، مدام از کیانی خواستند تا بازوبند را برای بازی استقلال به آندو بدهد و کیانی هم با افتخار گفته است خودش بازوبند را به زور بر بازوی تیموریان می بندد. آنها برنامه ویژه تشویق مدام آندو را تمرین کردند و این حاشیه ها بی شک روی بازی مهم دو تیم تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------