جلسه کفاشیان و کروش تحت تاثیر تصمیمات بدنه دولت/کروش:اول باید با داخلی ها بجنگیم و بعد خارجی ها!



اخبار,اخبار ورزشی,کی روش-کفاشیان

کفاشیان می گوید بعضی انتقادها در فوتبال طبیعی است و مربی پرتغالی باید به کارش ادامه دهد.

در روزی که کارلوس کروش و دستیارانش مثل همیشه به کمپ تیم ملی رفته بودند تا در کار آنالیز بازی ها، برنامه پیش رو را قطعی کنند، محمود گودرزی وزیر ورزش بعضی از پیشکسوت های فوتبال را در کنار خود نشاند و علیه کارلوس کروش حرف زد تا برایش دست بزنند. این خروجی جلسه ای بود که پیشکسوتان درباره اش می گفتند: «تنها برای تقدیر از چند چهره قدیمی بود اما نمی دانیم چرا به اینجا رسید...»

 

در روزهایی که کروش پذیرفته بود با عدم گارانتی تامین هزینه ها به کار ادامه دهد، او توقع داشت حمایت های داخلی پابرجا باشد اما صحبت های تند وزیر ورزش او را به این نتیجه رساند: «با چنین شرایطی نمی توان کار کرد.» کروش و تیم ملی در حال حاضر قربانی جنگ قدرت بالادستی ها هستند. کفاشیان و فدراسیون به طور کامل از معادله خارج شده اند و جنگ برای حفظ کروش، در بدنه دولت ادامه پیدا می کند. شاید این جنگ به اتفاقاتی غافلگیر کننده در یک ماه آینده منجر شود و در نهایت لبخند را روی لبان کروش بنشاند.


سرمربی تیم ملی ساعاتی دیگر قرار است با کفاشیان دیدار داشته باشد. کفاشیان در آخرین اظهار نظر خود پیش از برگزاری جلسه گفت: «در فوتبال نظرات مختلف است. مگر این همه علیه من موضع نگرفته اند؟ ولی برنامه کاری ما مشخص است. همین روزنامه نگارها چقدر علیه ما نوشتند؟ ولی بنده می گویم با وجود فشارها باید کارمان را ادامه دهیم. الان برای کروش هم وضعیت همین است. انتقاد همیشه وجود دارد. کروش باید کارش را بکند و تنها به فدراسیون پاسخگو باشد.»


اما کروز فراتر از اینها فکر می کند. او می گوید تیم ملی برای موفقیت نیاز به آرامش دارد: «رقبا به اندازه کافی برای شکست ایران تلاش می کنند. ما در صدر آسیا هستیم و رقبایی چون ژاپن، کره جنوبی یا استرالیا از این مسئله خوش شان نمی آید. ما در آسیا دشمن زیاد داریم. ر این شرایط نیاز به حمایت داخلی داریم. خودمان باید از ایران حمایت کنیم ولی این روزها اول باید به داخلی ها بجنگیم و بعد با خارجی ها.» هر قدر کفاشیان بگوید کاری به وزیر ورزش نداشته باش اما مربی پرتغالی این حرف را نمی پذیرد.

 

او گذشته را به یاد می آورد که به خاطر همین مشکلات، تیم ملی در چه مخمصه ای افتاد. قبل از جام جهانی و جام ملت ها ایران با انواع و اقسام مشکلات روبه رو بود و دقیقه 90 آن هم با فشار دولت، ورازتخانه اختلاف با کروش و کفاشیان را موقتا فراموش کرد و دستی به سر و روی تیم ملی کشدی.

 

کروش می گوید دوست ندارد این ناآرامی دوباره به تیم ملی بازگردد. مربی پرتغالی قصد دارد امروز دوباره پیشنهاد توافق و جدایی را مطرح کند، پیشنهادی که احتمالا با موافقت کفاشیان همراه خواهد بود. با این حال باید دید در بدنه دولت چه اتفاقی می افتد چون لیوان دست کفاشیان نیست.

 

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------