بلماضی: دنبال مساوی نبودیم/ بازی برگشت آسان نیست



  اخبار,ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,لخویا

سرمربی لخویا گفت: هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند.

 به گزارش ایسنا، جمال بلماضی بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم فرصت های خوبی داشتند. هر تیمی گل می زد، شانس برنده شدن را داشت.

 

سرمربی تیم لخویا قطر در پاسخ به سوالی درباره بازی برگشت، عنوان کرد: ما بازی را به خوبی تمام کردیم. بازی بعدی در خانه خواهد بود. این یک امتیاز مثبت برای ماست. از طرفی این را هم می‌دانیم که بازی در قطر هم سخت خواهد بود. با این حال خودمان را آماده می‌کنیم و سعی می‌کنیم پیروز شویم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال یک امتیاز در این دیدار بود و آیا خالی بودن ورزشگاه آزادی در نتیجه بدست آمده موثر بود، اظهار کرد: درباره سوال اول باید بگویم که نه، ما دنبال یک امتیاز نبودیم. هدف اصلی ما مساوی نبود ولی بازی خارج از خانه بود و یک امتیاز هم خوب بود. اما درباره سوال دوم باید بگویم که عدم حضور تماشاگر یک امتیاز منفی برای پرسپولیس بود ولی من بیشتر تمرکزم روی بازی بود و به این مسائل توجهی نداشتم.

 

بلماضی در پایان افزود: امیدوارم در بازی برگشت پیروز شویم و به مرحله بعدی برویم. می دانیم که بازی بعدی آسان نیست ولی برای صعود نیاز به پیروزی داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------