آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران بر بام آسیا ایستاد/قهرمانی ارزشمند پس از 5 سال



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم‌ملی وزنه‌برداری

تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران بر بام آسیا ایستاد.

 به گزارش خبرآنلاین؛تیم ملی وزنه برداری ایران موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.در آخرین روز این رقابت ها همایون تیموری و رامین ربیعی ملی‌پوشان کشورمان در گروه A دسته 105+ کیلوگرم، به مصاف حریفان رفتند که در پایان حرکات دوضرب و مجموع به ترتیب به عناوین چهارم و پنجم دست یافتند.

 

* حرکت یک‌ضرب:

ربیعی در نخستین حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه 180 کیلوگرمی شد، وی در دومین تلاش نیز وزنه 190 کیلوگرمی را مهار کرد. ربیعی در حرکت سوم وزنه‌ 195 کیلوگرمی را بالای سر برد تا با عنوان سوم در این حرکت به کار خود پایان دهد.

 

تیموری دیگر نماینده کشورمان در این دسته ابتدا وزنه 180 کیلوگرمی را بالای سر برد و در دومین حرکت موفق به مهار وزنه 190 کیلوگرمی شد، اما تیموری در سومین حرکت از پس مهار وزنه 194 کیلوگرمی برنیامد تا با همان 190 کیلوگرم به عنوان چهارم حرکت یک‌ضرب بسنده کند.

 

* حرکت دوضرب:

رامین ربیعی در اولین حرکت دوضرب وزنه 210 کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 221 کیلوگرمی نشد. ربیعی در حرکت سوم وزنه 221 کیلوگرمی را بالای سر برد تا با عنوان پنجم در حرکت دوضرب و در مجموع با 416 کیلوگرم و کسب عنوان پنجم به کار خود در این دسته پایان دهد.

 

همایون تیموری دیگر نماینده کشورمان در این دسته ابتدا وزنه 215 کیلوگرمی را مهار کرد. وی در دومین حرکت نیز وزنه 227 را بالای سر برد، اما در سومین حرکت در مهار وزنه 235 کیلوگرمی ناکام بود تا با 227 کیلوگرم به عنوان چهارم دوضرب و مجموع برسد.

 

در پایان این رقایت ها ایران 562 در صدر ایستاد،تیم ملی چین با 547 امتیاز  دوم شد و ازبکها با 511 امتیاز رده سوم را از آن خود کردند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------