آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

منصوریان: العین را ببریم، امسال رویایی می‌شود/ طرفداران نگذارند غریب باشیم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,استقلال

آخرین بازی استقلال و یک سؤال مهم‌؛ آیا اولین فصل منصوریان در تیم محبوبش، رؤیایی تمام می‌شود؟

 به گزارش روزنامه خبرورزشی ؛ این سؤالی است که پاسخش بامداد فردا مشخص می‌شود؛ بعد از اتمام بازی العین. تا ساعت یک بامداد، بازی استقلال و العین تمام می‌شود و استقلالی‌ها اگر بتوانند یک مساوی هم از العین بگیرند، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند. با منصوریان در آستانه بازی حساس امشب گپی زدیم...

 

علی‌آقا قبل از رفتن به امارات، فضای خاصی با خداحافظی علیرضا سیار در اردوی شما حکمفرما بود.

بله، ما خودمان به او پیشنهاد دادیم که به تیمی دیگر و حتی لیگ دیگر مثل لیگ یک برود و خودش را نشان دهد. حیف است بیرون بماند. وقتی او را آوردیم، بازیکنان همه برایش هورا کشیدند و کف زدند. او گریه‌‌اش گرفت و باورتان نمی‌شود اکثر بچه‌های تیم گریه کردند. برای او آرزوی موفقیت کردیم و امیدواریم هر جا می‌رود موفق باشد. دوست دارم اگر بازیکنی هم از استقلال می‌رود، برایش خداحافظی بگیریم.

 

 

صدایتان درنمی‌آید. اتفاقی افتاده؟

سر تمرین کارهای تاکتیکی اجرا می‌کردیم و مجبور شدم به بازیکنان زیاد ‌داد بزنم. به خاطر همین صدایم گرفته است.

 

درباره وضعیت امید ابراهیمی آخرین توضیحات را می‌دهید. او می‌رسد یا نه؟

امید که با ما به امارات آمده است. تیم پزشکی ما در دو شب گذشته پای امید را تست کرده‌اند. شب گذشته چک نهایی را از پای او داشتیم. اگر بتوانیم امید را ۱۰، ۱۵ دقیقه آخر بازی در اختیار داشته باشیم، خوب است. دقایق پایانی مسابقه با العین قطعاً برای ما حیاتی خواهد بود و امید در این دقایق هم بتواند بازی کند، کمک زیادی به ما کرده است. غیر از او بقیه بچه‌ها واقعاً خوب هستند. همه قبراقند و روحیه‌ها بالاست. ان‌شا‌ءالله به یاری حق و دعای مردم می‌توانیم جلوی العین موفق باشیم. دعای مردم پشت ما باشد، دل‌مان قرص است. می‌رویم که از پرچم ایران دفاع کنیم. آرزوی من این است که بعد از بازی بتوانیم وسط زمین با پرچم ایران خوشحالی کنیم.

 

از ایرانی‌ها در امارات خبر دارید؟ می‌آیند... نمی‌آیند...

قطعاً هواداران می‌آیند و حمایت هم می‌کنند. طرفداران بیایند و نگذارند ما در ورزشگاه العین غریب باشیم. بچه‌های ما به لحاظ روحی خوب هستند. فقط مانده حمایت هواداران. آن‌ها بیایند و کاری کنند که ان‌شا‌ءالله احساس غریبی نکنیم. ۱۰ درصد ورزشگاه در اختیار ماست و همین قدر هم برای ما کافی است. خیلی دوست داریم وقتی وارد ورزشگاه می‌شویم ایرانی‌ها را ببینیم. مثل این است که شما وارد یک محل غریب می‌شوی و ناگهان یک ایرانی می‌بینی و واقعاً حس خوبی به آدم دست می‌دهد. امیدواریم این اتفاق برای ماهم در ورزشگاه بیفتد.

 

خیلی‌ها نگران اتفاقات بازی برگشت هستند. می‌گویند العینی‌ها همه کار می‌کنند تا ببرند. شاید مسائل داوری هم نگران‌کننده باشد.

قطعاً من در کنفرانسم در این باره حرف می‌زنم و امیدوارم کنفدراسیون هم نگاه دقیق‌تری به مسائل داوری این بازی داشته باشد و خدای ناکرده طوری نباشد که داور تحت فشار میزبان قرار بگیرد.

 

و حرف آخر درباره آخرین بازی فصل. خیلی امیدوارید با خاطره شیرینی تمام شود؟

هواداران دعا کنند که ما آخرین بازی فصل‌مان را ببریم. اگر به لطف خدا و یاری حق بتوانیم از صخره العین رد شویم، من قول می‌دهم سال ۹۶ می‌تواند یک سال رؤیایی برای ما باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------