آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

مأمور خودروی حمل پول در جریان تمرین جان باخت



  وادث,حوادث

مأمور خودروی حمل پول بانک سپه در جریان تمرین تیراندازی بر اثر اصابت گلوله به پهلویش دچار جراحت شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 به گزارش تسنیم؛ بعد از ظهر روز گذشته یکی از مأموران حمل خودروی پول بانک سپه در جریان تمرین تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان سینا منتقل شد اما به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

 

پس از این حادثه، مأموران کلانتری 109 بهارستان برای رسیدگی به ماجرا دست به کار شدند، جسد متوفی برای بررسی بیشتر با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد و یک متهم در این رابطه بازداشت شد.

 

متهم این پرونده ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: من مدرس تیراندازی هستم و بنابر درخواست ارگانهای مختلف، افرادی که نیاز به حمل سلاح دارند را آموزش می‌دهم، روز گذشته نیز مشغول آموزش مأموران حراست (مأموران خودروی حمل پول) بانک سپه بودیم که در جریان آموزش متأسفانه یکی از آنها جان باخت.

 

وی ادامه داد: روز گذشته حدود سی نفر از این افراد در کلاس حضور داشتند و تمامی آنها مسلح بودند؛ مأموران حفاظت از خودروی پول با سلاح خودشان در کلاس حاضر و کاربر اسلحه محسوب می‌شوند، نحوه آموزش به این صورت است که این افراد پس از خشک‌کِشی (کار با سلاح بدون فشنگ) برای تیراندازی، با سلاح خودشان به سیبل تیراندازی می‌کنند و در این آموزشها ایرادهای سلاحشان گرفته می‌شود، روز گذشته به هر نفر برای تیراندازی پنج فشنگ دادیم، ابتدا من تیراندازی می‌کردم و آموزش می‌دادم سپس این افراد به صورت گروه‌های سه‌نفره سوار بر خودرو می‌شدند و به سیبل تیراندازی می‌کردند.

 

وی در ادامه به بازپرس گفت: گروه اول تیراندازی کرد و کارش تمام شد سپس متوفی در گروه سه نفره دوم سوار بر خودرو شد، افراد زمانی سوار بر خودرو می‌شوند که ثابت و خاموش باشد و روز گذشته نیز همینگونه بود، متوفی در صندلی راننده نشسته بود و دو نفر دیگر یکی کنار راننده و دیگری در صندلی عقب نشسته بود، آموزش به این صورت بود که ابتدا بایستی راننده دستش را از شیشه بیرون می‌آورد و به سمت چپش (سیبل) تیراندازی می‌کرد، سپس فردی که عقب خودرو نشسته اقدام به تیراندازی می‌کرد و در آخر فردی که کنار راننده در صندلی جلو نشسته بود بدنش را از شیشه بیرون می‌آورد و از روی سقف به سیبل تیراندازی می‌کرد.

 

این مدرس تیراندازی درباره نحوه اصابت گلوله به متوفی گفت: زمانیکه فرد دوم مشغول تیراندازی بود، اسلحه کلت وی گیر کرد و باعث شد که دستش خونریزی کند سپس از خودرو پیاده شد، در آخر نیز من باید مجدداً تیراندازی می‌کردم به صورتی که افراد در خودرو نشسته بودند و در حالیکه شیشه خودرو پایین بود در موازات راننده از سمت راست با اسلحه کلاشنیکف به سمت سیبل تیراندازی می‌کردم، مشغول تیراندازی بودم که آخرین تیر ناگهان به ستون خودرو اصابت کرد و از شیشه لچکی عقب خودرو خارج شد، حدوداً 10 ثانیه پس از تیراندازی متوجه شدم که متوفی تیر خورده و از پهلویش خون بیرون می‌آید.

 

وی افزود: زمانیکه بر بالین متوفی رسیدم دیدم پهلوی وی سوراخ شده است و در نگاه اولیه متوجه شدم که جای اصابت تیر متعلق به سلاح کلاشنیکف که فقط من در مجموعه داشتم و تیراندازی می‌کردم، نیست، چون اگر مکان اصابت گلوله مربوط به سلاح من بود باید تیر از آن طرف بدن متوفی خارج می‌شد اما این اتفاق نیفتاد بعد نیز کمتر از دو دقیقه با خودروی آمبولانسی که در محل حضور دارد و متعلق به بانک است،‌ متوفی را به بیمارستان رساندیم اما وی بر اثر جراحت جان باخت این احتمال را می‌دهم که زمانیکه دست متوفی روی اسلحه بود به صورت اتفاقی در یک لحظه شلیک صورت گرفته و منجر به این اتفاق شده باشد حتی اگر گلوله کلاشنیکف به وی می‌خورد باید بر اثر انحراف گلوله تیر به صورت مورب و از بالا به بدن متوفی وارد می‌شد در صورتی که نحوه اصابت تیر فرق داشت.

 

 

پس از این اظهارات، محسن مدیرروستا؛ بازپرس امورجنایی تهران، متهم را با سپردن وثیقه آزاد کرد و دستور داد تا کارشناس اسلحه با بررسی مرمی اصابت کرده به بدن متوفی، اعلام کند آیا مرمی متعلق به اسلحه کلاشنیکف یا سلاح خود متوفی بوده است و تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------