آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رونالدو: می خواهیم با دو قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان تاریخ سازی کنیم



    اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , رونالدو

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید می خواهد به همراه تیمش با شکست یوونتوس در دیدار نهایی و ثبت دو قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا تاریخ سازی کند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو تنها چهار روز مانده به فینال لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مهاجم رئال مادرید گفت: در شرایط خیلی خوبی قرار دارم. سرما خوردگی جزئی دارم اما بهتر از آسیب‌دیدگی است.

 

رونالدو افزود: احساس خوبی دارم. از لحاظ جسمانی نسبت به فصل های گذشته در شرایط بهتری قرار دارم چون کمتر بازی کردم. با این حال بیشترین تعداد بازی‌ها در تیم به من اختصاص دارد. شرایط کنونی‌ام به خاطر تصمیم و هوشمندی زین‌الدین زیدان بود. همچنین حضور هم تیمی‌هایم که می خواستند مدت زمان بیشتری بازی کنند در این اتفاق تاثیر گذار بود. با این حال سرمربی تصمیم گیرنده است.

 

مهاجم پرتغالی در ادامه اظهار کرد: زمانی که بیش از حد فکر می‌کنید اتفاقات بر خلاف انتظارتان رخ می‌دهد. سعی کردم آرام باشم و تمرکزم روی فوتبال باشد.

 

رونالدو درباره پیروزی در یک فینال گفت: باید گلزنی کرد و به حریف اجازه نداد تیم را تحت فشار قرار دهد. ما در شرایط خیلی خوبی قرار داریم و باید از این فرصت بهره ببریم. قهرمانی در لالیگا ما را خیلی آرام کرد. می‌خواهیم با دو قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان تاریخ سازی کنیم.

 

مهاجم مادرید در پایان اظهار کرد: باید ویژگی خود را نشان دهیم که بهترین تیم جهان هستیم. باید به یوونتوس ثابت کنیم که بهتر از آن ها هستیم. باید این موضوع را در زمین نشان دهیم چون یوونتوس نیز تیم خوبی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------