رونالدو از تمام تیم یوونتوس بیشتر طرفدار دارد!



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,رونالدو

مهاجم رئال مادرید به تنهایی از مجموعه تیم یوونتوس در شبکه‌های اجتماعی بیشتر فالوور دارد.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، ورزشگاه میلنیوم کاردیف شنبه شب میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم برتر دنیا یعنی رئال مادرید و یوونتوس خواهد بود. بازیکنان هر دو تیم هواداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام و فیس بوک دارند. سایت Cuponation  مقایسه‌ای بین این دو تیم انجام داده است که میزان علاقمندی آنها را در شبکه اجتماعی می‌توان مشاهده کرد.

 

کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی پادشاهی می‌کند. او با ۲۷۲ میلیون و ۲۸ هزار هوادار در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر از مجموع تیم یوونتوس (۱۱۶ میلیون و ۹۳  هزار) بیشتر هوادار دارد. رونالدو پس از انتشار عکسی به همراه نامزدش جورجینا رودریگس در کمتر از یک هفته‌ بیش از یک میلیون به فالوور هایش در اینستاگرام افزوده شد.

 

 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,رونالدو

 

اما رئال مادرید تنها رونالدو نیست. اگر اکانت‌های پنج بازیکن محبوب باشگاه بررسی شود مادرید برتری زیادی نسبت به یوونتوس دارد. اکانت‌های رونالدو، خامس رودریگس، گرت بیل، سرخیو راموس و کریم بنزما ۵۱۳ میلیون و ۷ هزار طرفدار دارند و بالاتر از ۷۲ میلیون فالوور دنی آلوس، خوان کوادرادو، سامی خدیرا، جانلوئیجی بوفون و پائولو دیبالا قرار دارند.

 

این تفاوت هواداران تنها بین بازیکنان دیده نمی‌شود. زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید) با وجود این که تنها در یکی از شبکه‌های اجتماعی اکانت دارد اما یازده میلیون و ۸۰ هزار نفر هوادار دارد. او خیلی بالاتر از رقیبش در فینال یعنی ماسیمیلیانو آلگری است. سرمربی یوونتوس با دو اکانت در اینستاگرام و توییتر تنها ۸۶۶ هزار فالوور دارد.

 

ورزشگاه رئال مادرید محبوب‌تر از ورزشگاه تیم ایتالیایی است اما این اختلاف مانند بازیکنان و سرمربی زیاد نیست. استادیوم یوونتوس در اینستاگرام ۲۴۵ هزار و ۱۲۷ نفر فالوور دارد و برای سانتیاگوبرنابئو این تعداد به ۲۹۳ هزار و ۶۴۷ می‌رسد.

 

در میان شبکه‌های اجتماعی طرفداران رئال مادرید فیس بوک (۳۱۲.۹۱ میلیون) را نسبت به اینستاگرام (۲۸۹.۷۵ میلیون) ترجیح می‌دهند. این‌ در حالی است که برای طرفداران یوونتوس اینستاگرام (۵۰.۸۴ میلیون) محبوب‌تر است. تعداد فالوورهای این تیم در فیس بوک ۳۷.۱۹ میلیون است. در هر دو تیم میان هواداران توییتر محبوبیت کمتری دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------