ائتلاف بازیکنان پرسپولیس علیه طاهری / مدیر عامل باید برود



  اخبارورزشی ,خبرهایورزشی,پرسپولیس

پرسپولیس وارد بحران حاشیه ها شده است، بحرانی که اعتصاب بازیکنان در تمرین نقطه آغازی بر آن بود.

 به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیسی ها به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان حضور در تمرینات پرسپولیس را به مدت سه روز تحریم کردند. آنها مدعی هستند که حتی نیمی از مطالبات خود را دریافت نکرده اند این در حالی است که منابع مختلف اعلام می کنند دریافتی پرسپولیسی ها بالای 70 درصد قراردادشان بوده است.

 

اکنون که پرسپولیس قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرده است اخبار ناخوشایندتری هم از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. شنیده می شود که بازیکنان پرسپولیس با مدیرعامل باشگاه مشکل پیدا کرده اند، البته این بازیکنان 5،6 نفر هستند. از دور و نزدیک خبر می‌رسد پرسپولیسی‌ها خواستار آن هستند که طاهری برکنار شود و مدیر دیگری بیاید. ائتلاف علیه مدیرعامل پرسپولیس می تواند برای هواداران این تیم از اعتصاب هم ناخوشایندتر باشد.

 

روزنامه خبرورزشی هم در اینباره نوشت: « از دور و نزدیک خبر می‌رسد پرسپولیسی‌ها خواستار این هستند طاهری برکنار شود و مدیر دیگری بیاید که جدا از اسپانسر، برای باشگاه درآمدزایی کند تا در موقعیت‌های حساس مثل این روزها، به حساب باشگاه پول تزریق شود. مشکل بازیکنان با مدیریت این است که هر وقت از طاهری درخواست دریافت بخشی از مطالبات‌شان را کردند، پاسخ منفی شنیدند و این در حالی است که طاهری طی دو سال گذشته، هرگز درآمدزایی به غیراز اسپانسر مشترک با استقلال و تراکتورسازی (به صورت ملموس و گسترده) نداشته است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------