آلگری: رئال مادرید شانس بیشتری برای قهرمانی دارد



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی یوونتوس شانس رئال مادرید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر می‌داند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یوونتوس شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف به مصاف رئال مادرید می‌رود. ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری پیش از بازی گفت: مادرید شانس بیشتری دارد. ما برای فینال آماده هستیم. مادرید نشان داده است که در بازی‌های حساس خطرناک‌ترین تیم جهان است. با آرامش به استقبال بازی می‌رویم و می خواهیم با تمام وجود بازی کنیم تا بتوانیم جهام قهرمانی را بالای سر ببریم.  مادرید شانس بیشتری دارد اما ما از ضعف حریف بهره خواهیم برد.

 

سرمربی یوونتوس درباره ترکیب تیمش اظهار کرد: هنوز تصمیم نگرفته‌ام چون بازی ممکن است 90 تا 120 دقیقه طول بکشد. در دیدارهای نهایی باید تعویض کرد. بازیکنان ذخیره داریم و همه بازیکنان تعیین‌کننده خواهند بود.

 

او در مورد بازیکنان حریف گفت: کیلور ناواس بازیکن مهمی در تیم ملی کاستاریکا و رئال مادرید است و این موضوع را نشان داده است. برخی از بازیکنان مادرید از نیم‌فصل به بعد پیشرفت کرده‌اند. ایسکو در چنین شرایطی بود. گرت بیل در زمین سرعت زیادی دارد. ایسکو متفاوت است. او بیشتر در مرکز بازی می‌کند و دفاع حریف را بر هم می‌ریزد.

 

سرمربی یوونتوس درباره هدف تیمش اظهار کرد: بازی‌های زیادی را در این فصل با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما باید فردا نیز پیروز شویم. دیدار فینال است. باید بدانیم چه زمانی بهترین موقع حمله کردن است. باید از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی از حریف برتر باشیم. اگر بتوانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم.

 

آلگری در پایان در رابطه با دو مهاجم آرژانتینی تیمش، گفت: گونسالو ایگواین نیازی نیست چیزی را نشان دهد. او تاکنون فوق‌العاده بازی کرده است. معتقدم بازی عالی را فردا به نمایش خواهد گذاشت. پائولو دیبالا فصل گذشته تاوان نداشتن تجربه را پرداخت اما نسبت به پارسال خیلی پیشرفت کرده است. فشار این بازی روی او تاثیرگذار نخواهد بود. فردا تنها باید به فینال فکر کنیم و نه اتفاقاتی که 20 سال پیش رخ داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------