دایی: تیم جوانی برای سایپا می‌بندم/ به نفتی‌ها پول می‌دهم تا جام بخرند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در مراسم معارفه‌اش از حسین فرکی تقدیر کرد و گفت: در فصل جدید نیز از مشورت‌های این مربی استفاده خواهد کرد.

 به گزارش ایسنا علی دایی بعد از برگزاری مراسم معارفه در باشگاه سایپا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم از زحمات حسین آقای فرکی تشکر کنم، کسی که همیشه استادم بوده و من هم سالیان سال شاگردش بوده‌ام و روزهای خوبی با هم داشته‌ایم. دوست دارم همیشه به ما کمک کند و امسال هم هر موقع جایی گیر کنم از او مشورت می‌گیرم. همیشه گفته‌ام حسین آقا بزرگ من بوده و خواهد بود. چه در زمان تیم ملی و چه در زمان مربیگری‌ام زحمات زیادی برایم کشیده است.

 

وی افزود: امروز اولین جلسه تمرینی را با بازیکنان سایپا داریم و سعی می‌کنیم تیم خوبی روانه مسابقات کنیم تا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. تا حدودی در این زمینه موفق بوده‌ایم و سعی می‌کنیم با برگزاری تمرین و اردوهای خوب و همچنین حمایت باشگاه تیم جوان و خوبی را روانه مسابقات کنیم.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره لیست مازاد و بازیکنانی که قرار است در فصل نقل و انتقالات جذب کند، گفت: اسامی بازیکن مازاد را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام و در حال حاضر به دنبال تغییر ۴۰ تا ۵۰ درصدی در تیم هستم. دوست دارم تیم را جوان کنم و سایپا آینده‌دار باشد. سعی کردم بازیکنان جوانی که پارسال در نفت با آنها کار کرده‌ام را بیاورم، الحق بازیکنان خوبی هم هستند و سن‌شان پایین بوده و می‌توانند سال به سال برای سایپا کار کنند.

 

وی در مورد هدفگذاری سایپا در فصل جدید نیز بیان کرد: مطمئناً هر جا رفته‌ام دوست داشتم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنم. در سایپا هم اگر دو سه بازیکنی که مدنظرمان است را جذب کنیم چرا نباید برای قهرمانی بجنگیم.

 

دایی در واکنش به ادعای مسئولان این باشگاه درباره تحویل ندادن جام قهرمانی، عنوان کرد: مگر کاپ قهرمانی دست کادر فنی بوده است. اصلا این کاپ به چه درد ما می‌خورد. مگر ارزش مادی دارد؟ به نظرم این صحبت‌ها خوب نیست. ما نباید بگوییم «باشگاه» نفت. نفت به اعتقادم تیم است. من باشگاهی ندیدم که ادعای کاپ هم داشته باشد. آنها بیایند قول‌هایشان را عملیاتی کنند. الان دنبال چیزهای دیگری هستند. کاپ قهرمانی یک میلیون هم ارزش ندارد. اگر دوست داشتند من پول کاپ را به آنها می‌دهم.

 

وی افزود: همه می‌دانند باشگاه نفت قهرمان شده و این نتیجه ماندگار است. اگر به کسی کاپ داده‌اند بیاید تحویل دهد. من نه در جریان این موضوع بودم و نه در ایران حضور داشتم که بخواهم آن را پیگیری کنم. اگر کاپ دست کسی باشد می‌آورد و آن را پس می‌دهد. زمانی که ما قهرمان بوندسلیگا شدیم بازیکنان پول گذاشتند و عین همان کاپ را که بایرن دارد ما هم خریدیم. الان آن کاپ را من هم دارم و آن را در ویلای شمالم نگه می‌دارم. هر وقت دوست داشتید بیایید آن را به شما بدهم.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا همچنین درباره مصاف ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، خاطرنشان کرد: ما در کشور خودمان می‌توانیم ازبکستان را ببریم. تیم ملی تا الان خوب کار کرده و مطمئنم جشن صعود را می‌توانیم با پیروزی مقابل ازبکستان برپا کنیم. الان کل ملت حامی تیم ملی هستند و من در جامعه می‌بینم همه پشت تیم هستند. معتقدم همه ما مدیون کی‌روش هستیم چون تیم به این خوبی ساخته است. اگر در جام جهانی هم بازی کنیم هیچ کس به این راحتی نمی‌تواند به ایران گل بزند.

 

دایی در پایان درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس، گفت: کدام طلب را کسی توانسته وصول کند که ما دومین نفر باشیم. شرایط فوتبال ما همین است و ما بازیکنان و مربیان هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم. تا زمانی که تصمیم درست و حسابی نگیرند و قانونی نگذارند به پول‌مان نخواهیم رسید. متاسفانه خارجی‌ها راحت شکایت کرده و پولشان را می‌گیرند اما ما نمی‌توانیم به پول‌مان برسیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------