استقلال و پرسپولیس سند رو نکردند/ جذب بازیکن خارجی در هاله‌ای از ابهام



   اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,ستقلال و پرسپولیس

رییس کمیته‌ تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فدراسیون فوتبال، گفت: از میان تیم‌های بدهکار به بازیکنان و مربیان خارجی فقط استقلال و پرسپولیس حاضر به ارائه سند و مدرک برای حل مشکلات انضباطی خود نشدند.

 روزبه وثوق احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان با باشگاه‌های دارای پرونده‌های انضباطی در کمیته‌ انضباطی فیفا، اظهار کرد: این جلسه هفته‌ گذشته برگزار شد به جز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، همه باشگاه‌هایی که دارای پرونده‌های انضباطی بودند در این جلسه حاضر شدند و توضیحات خود را ارائه کردند.

 

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از باشگاه‌ها مشکل انضباطی خود در فیفا را بر طرف کرده بودند ، گفت‌: چند باشگاه اقدامات خوبی انجام داده بودند. سیاه‌جامگان توضیحات قابل قبولی را ارائه کرد. ما این توضیحات را جمع بندی می‌کنیم و به هیات رییسه فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنیم.

 

رییس کمیته‌ تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان درباره استعلام فدراسیون فوتبال از فیفا درباره محرومیت تراکتورسازی، گفت‌: پیش از این تصور بر این بود که تراکتورسازی با وجود محرومیت از فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی می‌تواند سه بازیکن آزاد را جذب کند اما با استعلامی که ما از فیفا گرفتیم آنها مجاز به این کار نیستند و باید تا پنجره سوم یعنی پنجره نقل‌ و انتقالات زمستانی صبر کنند.

 

به‌ گزارش ‌ایسنا، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در حالی در این جلسه حاضر نشدند که برنامه‌هایی برای جذب بازیکنان خارجی دارند و حتی پرسپولیس، گادوین منشا را با وجود داشتن پرونده‌های متعدد انضباطی در فیفا جذب کرده و برای ثبت قرارداد این بازیکن پافشاری می‌کند اما فدراسیون فوتبال کماکان روی مصوبه هیات رییسه این فدراسیون  مبنی بر غیر مجاز بودن ثبت قرارداد بازیکنان خارجی جدید توسط باشگاه‌های بدهکار تاکید دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------