انتقاد تند همسر پورحیدری از مسئولان استقلال/ جواب من را نمی‌دهند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , منصور پورحیدری

همسر مرحوم منصور پورحیدری با انتقاد از باشگاه استقلال بابت عدم پاسخگویی گفت: پورحیدری خانه و ماشینش را برای استقلال می‌فروخت آنوقت جواب همسرش را نمی‌دهند.

 فریده شجاعی در گفتگو با مهر؛ پیرامون عدم پرداخت قرارداد منصور پورحیدری گفت: متاسفانه مسئولان استقلال جواب تلفن من را هم نمی دهند چه برسد به اینکه قرارداد منصور  را بدهند.

 

شجاعی در مورد جلساتی که با مسئولان استقلال داشته است تاکید کرد: اوایل چند جلسه ای با مسئولان باشگاه داشتم ولی الان چند ماهی است که حتی وقتی برای تبریک بردهای استقلال هم با آنها تماس می گیرم جواب من را نمی دهند چه برسد به جلسه گذاشتن یا پرداخت دِینی که به منصور پورحیدری دارند.

 

وی در مورد اینکه شاید مسئولان باشگاه استقلال درآمد کافی ندارند وگرنه قرارداد منصور پورحیدری را حتما پرداخت می کردند گفت: طلب منصور در مقابل هزینه هایی که خودش برای استقلال انجام داده چیزی نیست. من دیده ام که آقای پورحیدری خانه و اتومبیل خود را برای استقلال فروخته است و هزینه کرده و طلب های او در قبال هزینه هایی که داشته، رقم زیادی نیست.

 

شجاعی خاطر نشان کرد: به هر حال من هم دخترم در خارج از کشور تحصیل می کند و هزینه های زیادی دارم. البته خودم کار می کنم و انتظار کمک از کسی ندارم اما اوراق و اسناد پورحیدری را چک کردم. از آنهمه طلب فقط توقع دارم  حداقل قراردادی را که خودشان در دوسال گذشته نوشته اند و ۴۰۰ میلیون تومان می شود را پرداخت کنند. البته هفتاد میلیون از این مبلغ قبلا پرداخت شده.

 

وی در این رابطه افزود: باور نمی کنید که عدم پاسخگویی آنها بیشتر من را آزار می دهد. بالاخره فکر می کنم به احترام منصور باید جواب من را بدهند، اصلا بگویند الان نداریم بعد پرداخت می کنیم. به هر حال منصور همه زندگی اش را برای استقلال داده ولی طوری رفتار می کنند که انگار این موضوع را نمی دانند. شاید اگر از قدیمی تر ها سئوال کنند متوجه بشوند.

 

شجاعی در ادامه تاکید کرد: آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش را چند روز قبل دیدم، ایشان همیشه مشکل گشا هستند و البته سفارش منصور پورحیدری و من را به مسئولان باشگاه استقلال کرده اند اما هنوز خبری نشده است.

 

همسر منصور پورحیدری که حتی زمانی شائبه حضورش در هیات مدیره به جای همسرش مطرح شده بود، در مورد تغییرات اخیر و استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ترجیح می دهم در این رابطه صحبتی نکنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------