رضاییان: برای کمک به تیم ملی آماده هستم/ مقابل ازبکستان کوتاهی نمی‌کنیم



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , رضاییا

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: کمپ اتریش برای آماده سازی تیم بسیار مطلوب بود و با انجام یک مسابقه مهم دوستانه به پایان رسید. 

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، رامين رضاييان،بازيكن تيم ملي فوتبال گفت: اردوهاي تداركاتي داراي اهميت بسيار زيادي هستند و براي بازيكنان با تجربه و جوانتر تجربه مفيدي بود و اين فرصت باعث شد تا نفرات توسط كادر فني ارزيابي و توانايي هايشان و تاكتيك پذيري ملي پوشان مشخص شود. وي ادامه داد:در اين اردو پيروزي خوبي مقابل مونته نگرو داشتيم و اين موفقيت با تيم خوبي متشكل از بازيكنان داخلي و نفراتي كه در باشگاههاي اروپايي بازي مي كنند، به دست آمد. در واقع با اين اماده سازي در كمپ اتريش و ديدار تداركاتي كه برگزار كرديم،تيم از اعتماد به نفس بيشتر و هماهنگي بالاتري برخوردار شد و با اين شرايط با قدرت مقابل چالش پيش رو گام خواهيم برداشت.

 

رضاييان در ادامه افزود:ما مي دانيم كه جام جهاني بسيار نزديك است و اين اردوها براي ما بسيار حياتي است چرا كه هميشه بهترين تيم ها در جام جهاني حضور خواهند داشت. وي در خصوص تيم ازبكستان گفت: در ورزشگاه ازادي از حمايت هواداران برخوردار هستيم و اين فرصت را به سادگي از دست نخواهيم داد.ما كار خودمان را مقابل ازبكستان انجام خواهيم داد و در اين مورد هرگز كوتاهي نخواهيم كرد. وي ادامه داد:حدود سه ماه است كه با تيم ملي كار ميكنم و اين افتخار بزرگي است در كنار كارلوس كي روش كه معلم بزرگي است كار مي كنم.شرايط سختي در فصل گذشته داشتم اما اكنون اين فرصت را به سادگي از ديت نخواهم داد و تمام تمركز خود را روي موفقيت تيم ملي گذاشته ام و هر زمان كه سرمربي تيم ملي صلاح بداند براي كمك به تيم ملي اماده هستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------