آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

پیروزی آرژانتین مقابل برزیل در سوپر کلاسیکو



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, آرژانتین

آرژانتین با شکست 1-0 برزیل در ملبورن توانست انتقام شکست چند ماه پیش خود از سلسائو را گرفته و با روحیه ای خوب، خود را مهیای ادامه بازی هایش در مرحله مقدماتی جام جهانی کند.

به گزارش "ورزش سه"، برزیل و آرژانتین در مهمترین بازی دوستانه فوتبال دنیا در رده ملی، امروز در شهر ملبورن و ورزشگاه خاطره انگیز کریکت ملبورن گراند به مصاف هم رفتند.

 

دیداری دوستانه که البته چندان هم دوستانه نبود و جدال این دو تیم بزرگ فوتبال دنیا تحت هر شرایطی اهمیت خاص خود را دارد.

 

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, آرژانتین

 

بازی امروز برای آرژانتینی ها اهمیت بیشتری داشت. آلبی سلسته با مربی جدید خود خورخه سامپائولی و حضور تمام ستاره هایش از جمله مسی، دیبالا، دی ماریا، ایگواین و... به مصاف برزیلی آمده بود که نیمار، مارسلو و دنی آلوس را در اختیار نداشت. این بازی برای آرژانتینی ها جنبه انتقامی هم داشت چرا که اواخر پاییز گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی، 3-0 به سلسائو بازی را باخته بودند.

 

بازی مطابق انتظار با برتری آرژانتینی ها شروع شد و میل به هجوم بیشتری در آلبی سلسته دیده می شد. مسی رهبر آرژانتین در خط میانی بود و با حرکت های دی ماریا از چپ و نفوذهای دیبالا، خیلی سریع بازی را در دست گرفت.

 

اولین موقعیت جدی بازی نیز نصیب آرژانتینی ها شد. حرکت خوب دیبالا و پاس عمقی او به دی ماریا، ستاره پاری سن ژرمن را در حالت تک به تک با گلر برزیل قرار داد اما شوت محکم این بازیکن به تیر افقی برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, آرژانتین

 

برزیل پاسخ این حمله را چند دقیقه بعد داد اما کوتینیو که با پاس عالی ویلیان با سنگربان آرژانتین تک به تک شده بود، نتوانست از این موقعیت استفاده لازم را ببرد و بهترین بخت برای پیش افتادن سلسائو از دست رفت.

 

پس از چند موقعیت خوب دیگر که اکثرا از جانب آرژانیتنی ها بود، سرانجام دقیقه 44 بازی، دروازه برزیل باز شد.

روی یک ضربه کرنر که کوتاه کار شد، دی ماریا روی دروازه برزیل سانتر کرد. ضربه سر اوتامندی به تیر برخورد کرد اما در ریباند و در موقعیت مشکوک به آفساید، گابریل مرکاتو موفق شد دروازه خالی را باز کرده و آرژانتین را به گل برساند.

نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, آرژانتین

برزیل نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و نشان داد که برای زدن گل تساوی انگیزه بالایی دارد. آرژانتینی ها نیز چشم به ضد حملات داشتند.

 

دقیقه 62 بازی برزیل تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت اما به شکلی معجزه آسا دروازه آرژانتین باز نشد.

 

ژسوس روی پاس عمقی عالی فرناندینیو با رومرو تک به تک شد. ستاره منچسترسیتی، گلر یونایتدی آرژانتین را هم دریبل کرد اما توپ را به تیر کوبید و در ریباند، ضربه ویلیان نیز به تیر برخورد کرد تا در چند ثانیه، تیر دروازه مانع فروپاشی دروازه آلبی سلسته شود.

 

برزیل برای جبران گل خورده در ادامه بازی تلاش زیادی کرد ولی دفاع منسجم آلبی سلسته و بازی بسته این تیم اجازه نداد تا سلسائو به گل برسد و در نهایت تک گل مرکادو، آرژانتین را برنده سوپرکلاسیکو کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------