آقاپور: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تداوم پیدا کند



   اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور تعدادی از بانوان در ورزشگاه ‌آزادی در جریان مسابقه والیبال تیم‌های ملی والیبال ایران و بلژیک تأکید کرد که منع قانونی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد و خواستار تداوم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها شد.

 به گزارش ایسنا، معصومه آقاپور علیشاهی در یادداشتی با اشاره به حضور بانوان در مسابقات والیبال لیگ جهانی نوشت:

 

«در عصر گسست‌های اجتماعی و خانوادگی در جوامع غربی، حضور زنان مسلمان ایرانی به عنوان نیمی از جامعه بزرگ و متمدن ایران اسلامی، دوشادوش مردان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... قطعا تبلوری از اعجاز انقلاب اسلامی است که زن مسلمان ایرانی با حفظ حجاب و ارزش‌های والای دینی میهنی خود همچون نگینی درخشان در میان زنان سایر جوامع می‌درخشد.

 

شب گذشته شاهد بودیم که حدود ٣٠٠ بانوی علاقه‌مند و طرفدار تیم ملی والیبال در استادیوم آزادی در کنار مردان و برادران و هموطنان خود نه تنها موجب کوچکترین حاشیه‌ای نشد، بلکه از هتاکی‌ها و دشنام‌هایی که بعضاً از سوی برخی تماشاگرنماها ایراد می‌شد، جلوگیری نمود. خداوند بزرگ را شاکریم که منادی اسلامی واقعی هستیم که برخلاف داعشی‌ها، سلفی‌ها، وهابیون و حمایت‌کنندگان خیانتکارشان آل سعود، نه تنها بر خانه‌نشین نمودن زنان اصرار نمی‌ورزد و حتی آرزوی رانندگی در کشور خودشان را بر دل بانوانش تبدیل به داغی نموده است بلکه شاهد حضور چشمگیر زنان ایرانی به عنوان فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی در همه سطوح مدیریتی و بدنه اجتماعی هستیم.

 

حال با توجه به وجود هیچگونه منع قانونی که برای حضور بانوان محترم در ورزشگاه‌ها با حفظ شعائر دینی و ملی وجود ندارد و در نظام مردم سالار دینی زن و مرد از حقوق متساوی برخوردارند، ضمن حمایت همه جانبه از این حرکت ملی و جریان‌ساز، تداوم حضور بانوان را در سایر رشته‌ها و ورزشگاه‌ها خواستارم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------