مربی تیم فوتبال ازبکستان: آمده‌ایم که پیروز شویم/ ایران تیم زیرکی است



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,جلیلف

مربی تیم فوتبال ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران حاضر شد.

 به گزارش ایسنا، در غیاب سرمربی تیم ملی ازبکستان، ویکتور جلیلف، مربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با ایران تیمش حاضر شد.

 

جلیلف اظهار کرد: همان طور که می‌دانید دیدار با ایران، یک بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای ما است که نتیجه این بازی، برد و مساوی‌اش در سرنوشت هر دو تیم تاثیرگذار است. همان طور که می‌دانید یک بازی بسیار سخت را پیش رو داریم. در بازی رفت که در تاشکند برگزار شد، ایران توانست پیروز میدان باشد. ازبکستان هم به اینجا آمده که پیروز شود. ما دو بار در ایران پیروز بوده‌ایم و به دنبال این هستیم که باز هم به پیروزی برسیم. اختلاف‌مان با کره و ایران زیاد نیست و می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم.

 

وی افزود: ما می‌دانیم که تیم ایران بسیار خوب و قدرتمند است. هر بازی ساختار و برنامه خودش را دارد. ایران تیمی است که از نظر دفاعی هیچ مشکلی ندارد و ما به دنبال این هستیم که از اشتباه‌ها و غفلت‌های حریف استفاده کنیم. ما می‌دانیم که تیم ایران شکل هجومی خاص خودش را دارد. ما می‌خواهیم از نقاط قوت خودمان استفاده کنیم تا در مواقعی که حریف ضد حمله می‌زند ما برنامه‌های خودمان را داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم از دفاع تا حمله و همین طور از کار هجومی، به بهترین شکل استفاده کنیم و به گل برسیم.

 

وی افزود: زمانی تیم ایران متکی به افرادی مانند مهدوی کیا، علی دایی و ... بود ولی الان به فرد متکی نیست و یک تیم است و ما هم با یک تیم بازی داریم.

 

وی درباره صحبت‌های سرور جپاروف که عنوان کرده بود می‌توانیم ایران را شکست دهیم گفت: هر بازیکنی می‌تواند نظر شخصی خودش را بگوید اما هر بازی جریان خودش را دارد. الان ما یک تیم هستیم و امیدواریم از اصول تاکتیکی خود به بهترین نحو استفاده کنیم. ما یک تیم هستیم و می‌دانیم که حریف هم یک تیم زیرک و باهوش است باید مراقب حرکات این تیم باشیم تا به پیروزی برسیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------