آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

هفته‌ عجیب برای رونالدو؛ از فرار مالیاتی تا جدایی از رئال مادرید



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,رونالد

مهاجم پرتغالی رئال مادرید یکی از جنجالی‌ترین هفته‌های دوران ورزشی خود را سپری کرد.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، کریستیانو رونالدو یکی از بدترین هفته‌های زندگی‌اش را سپری کرد. ستاره پرتغالی رئال مادرید در یک هفته‌ اخیر نامش تیتر اصلی روزنامه‌ها بود. خبرهای متنوعی از او در رسانه‌ها منتشر شد که از جمله می‌توان به قراردادهای نجومی، متهم شدن به فرار مالیاتی و احتمال جدایی از رئال مادرید اشاره کرد.

 

چهارشنبه (۱۷ خرداد) 

روزنامه‌ پرتغالی A Bola نوشت: یک تیم اروپایی حاضر است برای خرید ستاره مادرید ۱۸۰ میلیون یورو بپردازد. در همان روز رونالدو که در اردوی تیم‌ ‌ملی کشورش حضور داشت، گفت‌: هیچ چیز غیرممکن نیست.

 

جمعه (۱۸ خرداد) 

روزنامه‌ آس و El Confidencial تایید کردند مهاجم پرتغالی با پیشنهاد نجومی ۲۰۰ میلیون یورویی روبه‌رو شده است. ابتدا اعلام کردند این پیشنهاد از یک تیم چینی است اما سپس نام منچستریونایتد را عنوان کردند.

 

یک‌شنبه (۲۰ خرداد) 

یک روزنامه‌ پرتغالی نوشت: رونالدو می‌خواهد دستمزد بیش‌تری از لیونل مسی دریافت کند. ستاره آرژانتینی بارسلونا به زودی قراردادش را با تیم‌ ‌ کاتالانی تمدید خواهد کرد و دستمزد سالانه او ۳۰ میلیون یورو در سال خواهد بود. به همین خاطر چنین خبری مطرح شد.

 

سه‌شنبه (۲۲ خرداد) 

دادگاه مادرید، رونالدو را به فرار مالیاتی ۱۴.۷ میلیون یورویی در سال‌های ۲۰۱۴ – ۲۰۱۱ متهم کرد. مهاجم پرتغالی در تمرینات تیم‌ ‌ملی کشورش گفت‌: وجدانم راحت است.

 

چهارشنبه (۲۴ خرداد) 

رئال مادرید ۲۴ ساعت پس از خبر فرار مالیاتی از ستاره تیم‌ ‌خود حمایت کرد. باشگاه ‌اسپانیایی در این بیانیه اعلام کرد بی‌گناهی مهاجم خود را ثابت خواهد کرد.

 

پنج‌شنبه (۲۵ خرداد) 

رونالدو از طریق شبکه‌های اجتماعی درباره فرار مالیاتی خود صحبت کرد و نوشت: گاهی اوقات بهترین پاسخ سکوت است.

 

او در کنار این نوشته عکسی از خود منتشر کرد که علامت سکوت را نشان می‌داد.

 

روزنامه‌ آس در این روز نوشت: باشگاه رئال مادرید با مهاجم پرتغالی‌اش درباره فرار مالیاتی صحبت خواهد کرد و به او مشاوره خواهد داد تا به دادگاه احتمالی نرود.

 

جمعه (۲۶ خرداد) 

روزنامه‌ A Bola امروز خبر جنجالی منتشر کرد و نوشت: رونالدو به خاطر فرار مالیاتی ناراحت است و می‌خواهد باشگاه اسپانیایی را ترک کند.

 

پس از منتشر شدن این خبر روزنامه‌ ‌اسپانیایی مارکا نوشت: باشگاه ‌رئال مادرید تلاش خواهد کرد رونالدو را آرام کند تا او را از تصمیمش  منصرف کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------