۸۱ درصد هواداران رئال مادرید رونالدو را نمی‌فهمند



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رونالدو

بیشتر هواداران رئال مادرید تصمیم جدید رونالدو بر ترک اسپانیا را درک نمی‌کنند.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، خبر جنجالی روزنامه‌ A Bola درباره جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید هم چنان موضوع اصلی رسانه‌های اسپانیا و جهان است. به نوشته روزنامه‌ پرتغالی این بازیکن به خاطر متهم شدن به فرار مالیاتی ۱۴.۷ میلیون یورویی ناراحت است و می‌خواهد ‌اسپانیا را ترک کند. هنوز مهاجم پرتغالی این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده است. او حتی در مصاحبه دیروز (یک‌شنبه) پس از دیدار پرتغال و مکزیک در جام کنفدراسیون‌ها به این موضوع اشاره نکرد.

 

سایت آس پس از انتشار خبر روزنامه‌ A Bola یک نظرسنجی گذاشت و از هواداران رئال مادرید پرسید که آیا عصبانیت رونالدو قابل درک است؟ ۸۱ درصد (هفت هزار و ۵۱۲ رای) دلیل او را درک نمی‌کنند و تنها ۱۹ درصد به مهاجم پرتغالی حق می‌دهند.

 

دیروز پاکو گونسالس در برنامه  Tiempo de Juegosمصاحبه تلفنی رونالدو و زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید) را فاش کرد. رونالدو در مکالمه با زیدان تایید کرد که می‌خواهد از ‌اسپانیا برود چون مطبوعات سعی می‌کنند او را مجرم نشان دهند و هنوز از هیچ باشگاهی هیچ پیشنهاد رسمی نداشته است.

 

از طرفی مارتین لیبرمن، روزنامه‌نگار آرژانتینی و دوست صمیمی رونالدو دیروز (یکشنبه) به دفاع از این بازیکن پرداخت و نوشت: رونالدو اتهام فرار مالیاتی را ناعادلانه می‌داند. او منتظر واکنش رییس باشگاه است اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------