یحیی قید بازیکن غیرحرفه‌ای اش را زد/ خالد ماند و استقلال!



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,خالد شفیعی

باشگاه تراکتورسازی رسما پالس داد که خالد شفیعی استقلالی می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین؛ سایت باشگاه تراکتورسازی نوشته یحیی قید خالد شفیعی را زده است.یحیی گل‌محمدی از مسئولین این باشگاه درخواست کرد با توجه به بدقولی های مکرر و رفتارهای غیر حرفه‌ای خالد شفیعی که با گذشت چند هفته حاضر به تمدید قراردادش نشده اقدامی برای تمدید قرارداد این بازیکن نکنند.

  

بر این اساس گل محمدی با توجه به درخواست مالی قابل توجه خالد شفیعی که حتی مورد پذیرش مسئولان باشگاه قرار گرفته بود و باز هم منجر به حضور شفیعی و تمدید قرارداد این بازیکن نشد به تراکتوری ها اعلام کرد دیگر علاقه ای به حضور شفیعی در این تیم ندارد و درخواست کرد تماس های باشگاه برای تمدید قرارداد متوقف شود.

  

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی روز پنج شنبه کلیه شرایط مورد نظر شفیعی را پذیرفته بودند و طبق وعده قبلی در انتظار حضور این بازیکن برای تمدید قرارداد و دریافت کلیه مطالبات گذشته همچنین چک پیش پرداخت فصل جدید بودند اما این بازیکن باز هم برای تمدید قرارداد حاضر نشد. 

  

به این ترتیب گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که با توجه به رفتارهای غیر حرفه ای این بازیکن دیگر اقدامی برای تمدید قرارداد وی صورت نپذیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------