آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

توصیه باکا به خامس؛ رئال را ترک کن



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,خامس

کارلوس باکا به ستاره کلمبیایی رئال مادرید توصیه کرد برای حضور بهتر در جام جهانی این تیم را ترک کند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، خامس رودریگس فصل قبل زیاد نتوانست برای رئال مادرید بازی کند و اغلب به عنوان بازیکن جانشین برای تیم زیدان به میدان آمد. با این حال این بازیکن هنوز صحبتی درباره آینده خود نکرده است، هر چند خیلی ها از چلسی و یونایتد به عنوان مقصد آتی او یاد می کنند.

 

کارلوس باکا با توصیه به خامس رودریگس گفت: کمتر از یک سال دیگر جام جهانی را در پیش داریم و من به خامس توصیه می‌کنم جام جهانی را جدی بگیرد. او باید به خاطر حضور در تیم ملی از رئال مادرید جدا شود. ممکن است حضور در رئال مادرید حتی باعث شود تا او نتواند به تیم ملی کلمبیا نیز اضافه شود و در جام جهانی تیم را همراهی کند.

 

او در ادامه صحبت های خود گفت: الان وقت این نیست که خامس بخواهد ریسک کند. او باید با خونسردی تمام تصمیم بگیرد و به آینده فوتبالی خود فکر کند. او نیاز به این دارد تا در تیمی به صورت ثابت به میدان برود. این شرایط در رئال برای او آماده نیست و به همین خاطر او باید به تیمی دیگر برود و بتواند برای تیمش به میدان برود.

 

خامس رودریگس در جام جهانی برزیل توانست ۶ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند و همین باعث شد تا مسئولان رئال مادرید مجاب شوند تا ۸۰ میلیون یورو به موناکو بدهند و این ستاره را به خدمت بگیرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------