آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

سخنگوی باشگاه نفت تهران: با کریمی فعلا در کلیات به توافق رسیدیم/ تمام دغدغه او تیم است



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,علی کریمی,

سخنگوی باشگاه نفت می‌گوید: با علی کریمی در کلیات به توافق رسیده‌اند و پس از توافق نهایی در مسائل جزئی قرارداد بین دو طرف امضا می‌شود.

  حسین قدوسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خبر انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی جدید نفت تهران اظهار کرد: ما یک ماه پیش مذاکرات‌مان را با کریمی آغاز کردیم اما آن زمان به توافق نرسیدیم.

 

سه روز قبل دوباره این مذاکرات از سر گرفته شد. دیشب (سه‌شنبه) قرار بود که علی کریمی به باشگاه بیاید تا مذاکرات انجام شود که به خاطر شلوغی جاده‌ها به این جلسه نرسید. از ظهر امروز جلسه‌ای با حضور کریمی، عرفانیان سرپرست باشگاه و معاون امور اقتصادی باشگاه نفت برگزار شد که در این جلسه طرفین در کلیات به توافق رسیدند.

 

سخنگوی باشگاه نفت افزود: علی کریمی می‌تواند یک الگو برای همه باشد. او تمام دغدغه‌اش تیم است و برای خودش چیزی نمی‌خواهد. او درخواست داد که همه بازیکنان حفظ شوند و اردوهای تدارکاتی مناسبی برای تیم برگزار شود. تمام فکر و ذکر او تیم است و به خودش فکر نمی‌کند.

 

او در پایان با بیان اینکه هنوز قراردادی بین علی کریمی و باشگاه نفت امضا نشده گفت:  اگر توافق در مسائل جزئی صورت بگیرد بین دو طرف قرارداد امضا می‌شود که از طریق رسانه‌ها به صورت شفاف اعلام می‌شود در حال حاضر جلسه بین علی کریمی و باشگاه در حال برگزاری است و هنوز به پایان نرسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------