منصوریان: امسال ۶ ضلعی قهرمانی داریم



   اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,منصوریان

علیرضا منصوریان پس از بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم درباره این دیدار و شرایط تیم‌های مدعی در لیگ حرف زد که بخشی از آن در ادامه می‌آید.

به گزارش روزنامه خبرورزشی؛ گفت وگوی ما با منصوریان را در ادامه می‌خوانید:

 

دومین بازی تدارکاتی تیم‌‌تان باپارس جنوبی جم شرایطی داشت که می‌خواستید؟

پارس جنوبی تیم خیلی خوبی است که از بوشهر به لیگ برتر آمده و این می‌تواند اتفاق خوبی برای این استان باشد. بازی خوب و جان‌داری داشتیم و فکر می‌کنم در این مقطع بهترین تیمی بود که می‌شد با آن بازی کنیم.

 

بازی چطور بود؟

به سرمربی‌شان گفتم از بازی‌شان مشخص است برای ماندن در لیگ آماده می‌شوند اما ما هدف‌مان چیز دیگری است. به همین خاطر هم در بحث یارگیری و شرایط آماده‌سازی کار سخت‌تری داریم.

 

فکر می‌کنید تیمی بود که بتواند در لیگ برتر بماند؟

ان‌شاءالله که این اتفاق برای‌شان بیفتد. هم مهره‌های خوبی دارند هم منسجم بازی می‌کنند. اینها را به مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم هم گفتم.

 

کدام تیم‌ها شانس بیشتر برای قهرمانی خواهند داشت؟

با توجه به تعداد تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند فکر می‌کنم یک ۶ ضلعی در راه رسیدن به قهرمانی به وجود خواهد آمد. ما به همراه پرسپولیس که در کورس جدی هستیم، سپاهان و ذوب‌آهن هم که جای خود دارند، تراکتورسازی هم که با کنار هم قرار گرفتن یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی کادر فنی خیلی خوبی را ایجاد کرده و فولاد هم تیم خیلی خوبی بسته و از بخت‌های قهرمانی است. هر ۶ تیم می‌توانند مدعی باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------