برانکو: منشا کمی کسالت دارد/ طارمی نرفته بود که برگردد



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,برانکو ایوانکویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازگشت به تهران گفت: فشار تمرینات در اردوی اوکراین گریه بازیکنان را در آورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری اردویی چند روزه در کیف اوکراین امروز ساعت ۱۴:۳۰ به ایران بازگشتند.

 

برانکو ایووانکویچ بعد از بازگشت از اردوی اوکراین در فرودگاه امام خمینی اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی بود و ما دیدارهای تدارکاتی مثبتی را برگزار کردیم. تنها مشکل کوچک‌مان تعداد کم بازیکنان بود اما ما از همه آنها راضی هستیم و عالی کار کردند. منشا مشکل کوچکی دارد و با کسالت مختصری روبرو شده است.

 

* فشار تمرینات در اوکراین، گریه بازیکنان را در آورد

او درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند، گفت: بازیکنان که همیشه گریه می‌کنند اما عالی کار کردند و هیچ انتقاد و گله‌ای از آنها نداریم. تمرینات بسیار سنگین بود اما مهمترین هدف ما قهرمانی در سوپر جام است.

 

* طارمی نرفته بود که برگردد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولییس درباره بازگشت مهدی طارمی نیز گفت: خوشحالم که او بازگشت. البته طارمی نرفته بود که بخواهد برگردد. خودش انتظار داشت به اروپا برود اما دوباره به ما ملحق شد. او به مقداری زمان نیاز دارد تا آماده شود. مهمترین بازی ما مقابل الاهلی عربستان است که یک ماه تا آن بازی فرصت باقی است.

 

* داربی را نمی‌دانم، برای سوپر جام آماده می‌شویم

برانکو در پاسخ به این پرسش که وضعیت داربی آلمان به کجا رسید؟ توضیح داد: این سوالی است که از باید از باشگاه بپرسید. من تازه از هواپیما پیاده شده‌ام و از چیزی خبر ندارم. آخرین خبر را در این مورد نمی‌دانم و در جریان برنامه نیستم اما ما برای سوپر جام آماده می‌شویم و کسب قهرمانی برای ما بسیار مهم است. همچنین می‌خواهیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. با این حال داربی نیز جالب توجه است و شنیده‌ام که به خاطر مسائلی مالی برای باشگاه اهمیت دارد.

 

* باشگاه دنبال بشار رسن است

او در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد با توجه به وضعیت بد نفت، دیدار سوپرجام برگزار نشود؟ گفت: نمی‌دانم این دیدار برگزار می‌شود یا نه ولی چون دیدار رسمی است قاعدتا باید برگزار شود. فکر می‌کنم مشکلاتی در این زمینه وجود دارد ولی جوابی نمی‌توانم به آن بدهم.

 

برانکو در پایان درباره وضعیت بشار رسن گفت: باشگاه پیگیر وضعیت او است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------